Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گلستان سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در دیدار با سران طوایف و ساکنان مرز اینچه برون در گلستان افزود : هدف ما برقراری امنیت و آرامش در مرزهاست و برای این امنیت تنها اقدامات نظامی را در دستور کار نداریم بلکه یکی از اقدامات ما برای رسیدن به امنیت در مرز، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا با اشاره به اهمیت بازارچه مرزی اینچه‌برون در مرز ایران و ترکمنستان تاکید کرد : هر چه در توان نیروی انتظامی باشد برای توسعه این بازار کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد : مرزنشینان بالاترین پشتوانه ما و مرزبانان اصلی کشور هستند و هر جایی که مرزنشینان با ما همراه بودند ماموریت‌ها با کمترین هزینه و بهترین عملکرد اجرا شده است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر از مرزهای کشور نیروی انتظامی فعالانه حضور دارد افزود : به برکت وحدت مردم و تلاش نیروهای مسلح امروز در کشور امنیت بسیار خوبی داریم و ایران اسلامی جزیره امن است.

فرمانده ناجا همچنین با اشاره به وحدت اقوام و طوایف مختلف در گلستان و به ویژه در مناطق مرز نشین گفت : برای آشنایی و بررسی مشکلات مرز نشینان به گلستان سفر کردم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سردار اشتری ناجا امنیت مرزها مرزهای گلستان اینچه برون فرمانده ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

 این مقام انتظامی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

منبع: پلیس امنیت اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی/ فراجا مسئول تامین امنیت مرزهاست
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون
  • فرمانده انتظامی گلستان: ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند