Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:45:02 GMT

سرپرست جدید شهرداری تکاب انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۵۰۸۶

سرپرست جدید شهرداری تکاب انتخاب شد

مهاباد- ایرنا- کوروش صدیقی با رای اعضای شورای شهر تکاب به عنوان چهارمین سرپرست شهرداری این شهر در 15 ماه گذشته انتخاب شد.

رییس شورای شهر تکاب روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اعلام انصراف کامران فاتح، آخرین گزینه انتخاب شده از سوی شورای اسلامی این شهر برای تصدی پست شهرداری، اعضای شورا به اتفاق آرا، کوروش صدیقی را به عنوان شهردار انتخاب و جهت طی مراحل قانونی به کمیته انطباق معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالفضل مقصودی افزود: از ابتدای دوره پنجم شورای شهر تاکنون پنج نفر به عنوان شهردار از سوی این شورا انتخاب و معرفی شده اند ولی هربار بنا به دلایلی امکان حضور فرد منتخب در شهرداری وجود نداشت و متاسفانه در یک فاصله زمانی طولانی امور شهری تکاب بدون شهردار و با فعالیت موقت سرپرست شهرداری اداره می شود.
وی بیان کرد: سرپرست جدید شهرداری، از بین هشت گزینه ای که برای مصاحبه دعوت شده بودند انتخاب شده است و از فردا کار خود را آغاز خواهد کرد که پس از صدور حکم و طی شدن فرآیند اداری در فرمانداری تکاب و استانداری آذربایجان غربی به عنوان شهردار معرفی خواهد شد.
رییس شورای شهر تکاب گفت: هر چند شورای اسلامی شهر به وظایف قانونی خود در انتخاب شهردار عمل کرده اما برخی از اتفاق های ناخواسته موضوع حضور شهردار را طولانی کرده است.
به گزارش ایرنا، کوروش صدیقی، سرپرست جدید شهرداری تکاب، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی عمران است و پیش از این معاون عمرانی شهرداری بوکان بوده و سابقه شهرداری شهر محمودآباد شاهین دژ را نیز در کارنامه خود دارد.
وی چهارمین سرپرست شهرداری تکاب از آغاز فعالیت پنجمین دوره شورای شهر در 15 ماه گذشته است و شهرداری تکاب در 2 سال و نیم گذشته با سرپرست موقت اداره شده است.
مشکلات فراوان از جمله بدهی های زیاد شهرداری به پیمانکاران از دلایل عمده نبود ثبات در مدیریت شهری تکاب به شمار می رود.
شورای شهر تکاب پنج عضو اصلی و سه عضو علی البدل دارد.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري انتخاب سرپرست تكاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت

 ابوالقاسم نصیری شهردار زارچ با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 

وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 

شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد