Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:12:20 GMT

قطار بندرعباس - یزد - تهران مجدد راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۵۱۵۸

قطار بندرعباس - یزد - تهران مجدد راه اندازی شد

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: با پیگیری این اداره کل و شرکت رجاء قطار مسافری تهران 3 در مسیر بندرعباس - یزد و یزد - تهران مجدد راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا، محمد پورفخری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این قطار 360 نفر ظرفیت دارد که با راه اندازی آن، شاهد افزایش تعداد سه رام قطار به صورت یک روز در میان، به مقصد یزد و تهران و همچنین افزایش تعداد مسافر و نفر کیلومتر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه قطار مسیر بندرعباس - یزد - تهران از نیمه فروردین ماه امسال قطع شده بود، بیان داشت: راه اندازی مجدد در راستای خدمت رسانی به مسافران و رفاه حال شهروندان استان های هرمزگان، یزد و کرمان و سایر شهرهای مسیر بندرعباس، یزد و تهران انجام شده است.
مدیرکل راه آهن هرمزگان ادامه داد: «روزانه هشت رام قطار مسافری در راه آهن هرمزگان به صورت رفت و برگشت در مسیرهای مشهد، تهران و اصفهان در تردد است.»
مدیر کل راه آهن هرمزگان گفت: همچنین از ابتدای سالجاری تا پایان مهرماه امسال، 84 هزار مسافر از راه ریلی این استان جا به جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش داشته است.
محمد پورفخری افزود: جا به جایی این تعداد مسافر با 210 راه قطار به صورت رفت و برگشت از مبادی تهران، اصفهان و مشهد انجام شده است.
وی بیان داشت: همچنین دراین مدت چهار هزار و 370 خودرو بوسیله واگن های خودرو بر حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش نشان می دهد.
مدیرکل راه آهن هرمزگان ادامه داد: در این مدت نفر کیلومتر طی شده 81 میلیون و 515 هزار و 907 بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.
هرمزگان یک هزار و 300 کیلومتر خط ریلی اصلی و 200 کیلومتر خط ریلی فرعی دارد.
7195/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه اندازي قطار مسافربري بندرعباس يزد تهران راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدررفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو ، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد جمعا 80 هزار لیتر گازوئیل قاچاق ،مقادیری مشروبات الکلی ، 423 جفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد 5 دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و 10 فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت : در این رابطه تعداد 137 نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی های لازم جهت طرد آنان انجام شده است .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرحهای عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها ، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • راه آهن پاکستان از راه اندازی قطار سافاری خبر داد
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد