Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور ، از واگذاری برخی مسئولیت‌های معاونت اجرایی رئیس‌جمهور به دفتر رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: تمامی این مسئولیت‌ها به دفتر رئیس‌جمهور واگذار نشده بلکه به این گونه است که کمیته تنظیم بازار به وزارت صمت، بخش از فعالیت‌ها هم به وزارت کشاورزی و بحث سوخت نیز به وزارت نفت واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود:  سفرهای استانی رئیس‌جمهور نیز به دفتر رئیس‌جمهور واگذار شد که در دولت نهم و دهم نیز سابقه داشته که این بخش از کارها توسط دفتر رئیس‌جمهور صورت گیرد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که معاونت اجرایی ردیف بودجه جداگانه داشته و تکلیف آن چه خواهد شد اظهار داشت: ردیف بودجه‌ این معاونت صفر است.

محمد شریعتمداری اولین و آخرین معاون اجرایی روحانی بود؛ او پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92،‌ معاون اجرایی وی شد. در ابتدای دولت دوازدهم و تا یک ماه پیش وزیر صنعت و حالا وزیر کار شده است. محمود واعظی می‌گوید رئیس‌جمهور فعلا به معاون اجرایی نیاز ضروری ندارد و بر همین اساس ماموریت‌های این معاونت به بخش‌های مختلف از جمله دفتر رئیس‌جمهور منتقل شده است.

واعظی در خصوص اینکه رئیس‌جمهور دیگر معاون اجرایی نخواهد داشت؟ تصریح کرد: معاون مثل وزیر نیست که هر روز سراغش را بگیرید. آقای رئیس‌جمهور برای اینکه کارهایش را بهتر انجام دهد می‌توانند به این جمع بندی برسند که نیاز به کمک دارد و بر همین اساس می‌تواند بدون دنگ و فنگ حکم بزند و مشاور و معاون برای خود انتخاب کند. بنابراین این مسئله در اختیار رئیس‌جمهور است که اگر احساس کند که در این زمینه نیاز به کمک دارند حتما حکم می‌زنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تنظیم بازار کشاورزی وزارت نفت دولت نهم بودجه معاون حسن روحانی انتخابات دولت صنعت بودجه دولت دولت نهم رئیس جمهور محمود واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید