Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قلعه‌گنج با بیان اینکه ۶۳۵ حلقه چاه آب فرم یک در شهرستان قلعه‌گنج داریم که باید سوخت آن تامین شود گفت: نمایندگی شرکت نفت در شهرستان قلعه‌گنج نداریم و توزیع سوخت این شهرستان از کهنوج مدیریت می‌شود که باعث مشکلاتی شده است. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عطا ناوکی امروز در کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با  قاچاق کالا و ارز استان کرمان که در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه با مدیریت خوبی که در بحث سوخت در استان و شهرستان انجام شده توانستیم جلوی قاچاق سوخت را بگیریم اظهار داشت: جمع‌آوری کارت‌های سوخت در این زمینه بسیار موثر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در ابتدای اجرای طرح جمع‌آوری کارت‌های سوخت تبعات و مشکلاتی به دنبال داشت بیان کرد: خوشبختانه به مرور و با گذشت زمان این مسئله عادی شد.

فرماندار قلعه‌گنج با بیان اینکه 635 حلقه چاه آب فرم یک در شهرستان قلعه‌گنج داریم که باید سوخت آن تامین شود گفت: نمایندگی شرکت نفت در شهرستان قلعه‌گنج نداریم و توزیع سوخت ایت شهرستان از کهنوج مدیریت می‌شود که باعث مشکلاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه آنلاین کردن جایگاه‌های سوخت با سیستم نیروی انتظامی ضرورت دارد افزود: در مجموع قاچاق سوخت در شهرستان قلعه‌گنج بیش از 34 درصد کاهش پیدا کرده است.

در این جلسه امین باقری فرماندار ریگان با بیان اینکه قبلا بیشترین قاچاق سوخت در شرق استان کرمان در شهرستان ریگان بود اظهار داشت: پیش‌بینی مصرف سوخت ما در این شهرستان حدود 55 هزار لیتر در روز است که در چهار جایگاه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارت‌های سوخت آزاد از تاریخ 5 آبان در این شهرستان جمع‌آوری شده است افزود: خوشبختانه با این اقدامات توانستیم جلوی قاچاق سوخت در شهرستان ریگان را بگیریم.

فرماندار شهرستان ریگان با بیان اینکه در حال حاضر تنها در یک جایگاه عرضه سوخت در این شهرستان با کارت آزاد بنزین عرضه می‌شود گفت: تردد خودروهای عبوری حامل سوخت از شهرستان یک مشکل است که در صورت تایید قاچاق با آنها برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان 55  چاه آب فرم شماره یک و 620 چاه آب فرم شماره پنج داریم عنوان کرد: سوخت چاه‌های آب این کشاورزان هم باید تامین شود.

انتهای پیام/ ع

R7860/P1494/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل و جمع‌آوری و ضبط ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در شهرستان میناب خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی اعلام کرد: در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، عملیاتی جهت شناسایی مخازن حاوی میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات موفق، با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان، دادستان شهرستان میناب، فرمانده انتظامی هرمزگان و فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در بندر کلاهی با اقدام مشترک فراجا و دریابانی ضمن شناسایی 265 عدد مخزن نگهداری سوخت قاچاق و بیش از 3 میلیون لیتر گازوئیل و فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط شد. همچنین 17 فروند شناور متعلق به قاچاقچیان سوخت نیز توسط مأموران توقیف شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه با اشاره به کشف بیش از 75 کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در این منطقه اضافه کرد: به دستور مقام قضایی این لوله‌ها که سوخت قاچاق را از مخازن به سواحل و اعماق دریا منتقل می‌کردند، به محض شناسایی جمع‌آوری و ضبط شدند.

قهرمانی در پایان ضمن قدردانی از فرماندهان فراجا و مرزبانی استان به دلیل اجرای موفق و مدبرانه این عملیات، تأکید کرد: با اقدامات ویژه دستگاه قضایی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای فراجا و دریابانی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان