Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، امیر خسرو فخریان مولف این اثر بر این باور است که به رغم تلاش های صورت گرفته در طی سالیان گذشته، ایران در زمینه فرانچایز بومی بسیار ضعیف عمل کرده و متاسفانه نمی توانیم از مجموعه ای زنجیره ای نام ببریم که با استانداردهای مدل فرانچایز در کلاس جهانی اداره شود و یا برنامه ای مدون و مشخص برای گسترش با این روش داشته باشد ضمن آنکه در ایران تدوین قانون و یا برنامه ریزی برای فرانچایز انجام نشده است و این مقوله مفید، اشتغال زا و کارآفرین به شدت مورد غفلت دولت واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در دانشکده های بازرگانی و اقتصاد هم اثری از آموزش و ترویج این پدیده نیست. بنابراین پدیده ای که می تواند اشتغال فراوان ایجاد کند و از سرمایه های کوچک، حرکتی عظیم را برای توسعه اقتصادی کشور به راه اندازد، مورد کم لطفی قشر دانشگاهی، دولتی و بخش خصوصی قرار گرفته است.
این کتاب با نیم نگاهی به بازیگران اصلی و برتر فرانچایز در سال 2017 و در عین حال پیش بینی فرانچایزهایی که در سال 2018 از رونق بیشتری برخوردار می شوند، به تازه ترین دیدگاه هایی که رشد و سودآوری فرانچایز ها را تضمین می کند و استراتژی هایی که فرانچایزها را به اوج رسانده، می پردازد.


به گفته صاحب نظران جهانی فرانچایز عامل اصلی موفقیت در سازمان فرانچایز دهنده و فرانچایز گیرنده رهبری قدرتمند است و در این کتاب استراتژی های مشخص برای پیاده سازی رهبری قدرتمند تشریح می شود.
بخش اول کتاب "هر آنچه که در مورد فرانچایز باید بدانید"، مفهوم فرانچایز را به عنوان یکی از پرطرفدارترین اشکال کسب و کار در استفاده از دارایی های فکری شرکتها و کسب و کارهای معتبر معرفی می کند و سپس تاریخچه ای از فرانچایز را در کشورهای توسعه یافته ، در حال توسعه و در ادامه ایران مورد بررسی قرار داده است. فصل دوم کتاب مزایا ، معایب و انواع فرانچایز را بیان کرده و در عین حال ضمن شناسایی سازمان های بزرگ فرانچایز در دنیا، نمونه های موفق خارجی فرانچایز و نمونه های موفق داخلی فرانچایز در ایران همچون فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش را معرفی کرده است و خلاصه ای از زمینه فعالیت هر کدام از آنها را بیان کرده است.
این کتاب در فصل پایانی ، تدوین قانون جامع فرانچایز در ایران، معرفی برند های مناسب سرمایه گذاری به سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در صنایع فرانچایز محور توسعه ی ایران را به عنوان راه حل های گسترش فرانچایز در ایران ارائه کرده است.
کتاب مذکور با تیراژ 2000 نسخه توسط انتشارات بازاریابی روانه بازار شد . فایل الکترونیکی این کتاب در وب سایت اصلی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به آدرس okcs.com با استقبال قابل توجهی از سوی علاقمندان و متقاضیان به ورود به این نوع کسب و کار مواجه شده به طوریکه ظرف ماه های اخیر بیش از 10 هزار بار توسط کاربران دانلود شده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شباهت بی‌نظیر زنبور رباتیک به زنبور واقعی

زنبور رباتیک بیونیک‌بی (BionicBee) با وزن ۱.۱۹ اونس (۳۴ گرم) و طول ۸.۶ اینچ (۲۲ سانتی متر)، کوچکترین شی پرنده از شبکه آموزش بیونیک را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، فستو (Festo)، استاد توسعه اشیاء پرنده بیونیک، از زنبور‌های رباتیک فوق سبک و با ظرافت طراحی شده رونمایی کرد.

این ربات کوچک بیونیک‌بی (BionicBee) نام دارد و بخشی از شبکه یادگیری بیونیک شرکت اتوماسیون آلمان است. این شرکت به توسعه محصولات الهام گرفته از طبیعت شناخته شده است.

این زنبور‌ها می‌توانند به صورت کاملا مستقل با تعداد بالا به عنوان بخشی از یک گروه پرواز کنند. ساختار سبک وزن ثابت بیونیک‌بی مانور و مدت زمان پرواز خوبی را ارائه می‌دهد. در توسعه بیونیک‌بی مهندسان از پروژه‌های قبلی بهره بردند. آن‌ها پیش از این ربات‌هایی را به نمایش گذاشته بودند که از پرستو‌ها و سنجاقک‌ها الگوبرداری شده بودند.

طراحی مولد

این اولین بار است که توسعه‌دهندگان از روش طراحی مولد استفاده می‌کنند. با توجه به چند پارامتر، یک نرم افزار بهترین ساختار را بر اساس اصول طراحی خاص تعیین می‌کند. این روش از کمترین مقدار مواد مورد نیاز برای تولید پایدارترین طرح قابل تصور استفاده می‌کند.

به گفته این شرکت، طراحی سبک وزن آن برای زمان‌های طولانی پرواز و مانور عالی ضروری است. تعامل هوشمند بین موتور‌ها و مکانیک به این معنی است که برای مثال، فرکانس ضربان بال را می‌توان به طور دقیق برای مانور‌های مختلف تنظیم کرد. فرکانس ضربان بال مگس‌های زنبور مصنوعی بین ۱۵ تا ۲۰ هرتز است. بال‌ها با زاویه ۱۸۰ درجه به جلو و عقب حرکت می‌کنند.

فناوری پرواز دقیق

با توجه به ماهیت دست ساز هر زنبور، حتی کوچکترین تغییرات در تولید می‌تواند بر الگو‌های پرواز تأثیر بگذارد. به همین دلیل، زنبور‌ها همچنین دارای یک ویژگی کالیبراسیون خودکار هستند که به هر زنبور اجازه می‌دهد تا پارامتر‌های کنترل کننده بهینه خود را پس از یک پرواز آزمایشی کوتاه شناسایی کنند.

دیگر خبرها

  • شباهت بی‌نظیر زنبور رباتیک به زنبور واقعی
  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • استقبال کم‌سابقه سرمایه‌گذران ۱۰۳کشور از ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی