Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@14:00:40 GMT

یاوران وقف چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۶۷۳۶

یاوران وقف چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

یاوران و خادمان وقف و هیئت امنای بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری امروز سه شنبه ۲۲ آبان همزمان با دهه وقف در همایشی که با حضور مسئولین استانی در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام حسن امیری امروز (22 آبان) در همایش یاوران وقف که در مجتمع فرهنگ هنری لاله شهرکرد برگزار شد، گفت: تاکنون یک هزار و 715 موقوفه در استان به ثبت رسیده که با توجه به ظرفیتی که در استان وجود دارد این تعداد موقوفه کم است و باید تلاش بیشتری در این خصوص انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری همچنین از وجود سه هزار و 360 رقبه در استان خبر داد و افزود: از این تعداد یک هزار و 820 رقبه انتفاعی و یک هزار و 428 رقبه منفعتی است.

 

وی تصریح کرد: یک هزار و 523 رقبه در استان سند دار شده و برای یک هزار و 900 رقبه تاکنون سندی صادر نشده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه تاکنون در خصوص توسعه فعالیت های قرآنی موقوفه ای در استان ثبت نشده است، افزود: در راستای جذب موقوفات قرآنی، ازدواج، مسکن، تامین جهیزیه جوانان و بهداشت و درمان موقوفات بیشتری جذب کرد.

 

حجت الاسلام امیری، شفاف سازی در خصوص درآمد موقوفات را از جمله اقدامات این سازان برشمرد و گفت: این اقدام در راستای اجرای امینانه وقف انجام می گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: جذب گردشگر مذهبی، جذب موقوفات قرآنی، ایجاد وقف های جدید در بقاع متبرکه، سنددار کردن بقاع متبرکه و تبدیل امامزادگان به قطب های فرهنگی استان از دیگر برنامه ها و اهداف این نهاد به شمار می رود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان افتتاح پروژه اردبیل شیراز خوزستان اجلاس جهانی گردشگری اسحاق جهانگیری کانون های مساجد هفته کتاب و کتابخوانی همایش یاوران وقف موقوفه اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری؛ آیین کلنگ زنی مجتمع پرورش اسب با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

رو نمایی از پیش نویس سند توسعه اسب در کشور

این مجتمع در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار ساخته می شود و زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

ظرفیت این مجتمع پرورش اسب به تعداد دو هزار راس می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری