Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@19:10:49 GMT

تنبیه عجیب کارمندان در شرکت چینی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۶۹۲۳

تنبیه عجیب کارمندان در شرکت چینی+عکس

مدیران یک شرکت خصوصی در چین که با روشی عجیب اقدام به تنبیه کارمندان خود کرده بودند دستگیر شدند.

سه مدیر این شرکت خصوصی در منطقه " زونیای" که کارمندان خود را مجبور به خوردن سوسک کرده بودند توسط پلیس بازداشت شدند. این کارمندان بدلیل کم کاری در فروش از سوی مدیران شرکت تنبیه شده بودند.

در ویدئویی که منتشر شده است این کارمندان را که یک به یک در داخل شرکت مورد تنبیه قرار می‌گیرند نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو یک کارمند زن یک کمربند در دست دارد و در حال زدن کارمندان خاطی است. در پایان ویدئو کارمندان در حالی که مجبور به خوردن و قورت دادن سوسک هستند دیده می‌شوند.

ظاهرا بازداشت مدیران این شرکت پس از آن اتفاق افتاد که یکی از کارمندان بصورت مخفیانه اقدام به تهیه یک ویدئو و انتشار آن در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرد. همچنین پیامکی که از طرف یکی از مدیران شرکت به کارمندان ارسال شده بود در یکی از روزنامه‌های محلی با نام " زونیای یائوون" منتشر شد. در این پیامک هشدار دهنده آمده بود: " اگر آمار فروش در پایان ماه رضایت بخش نباشد هر یک از شما بدلیل کم کاری مجبور به خوردن سوسک خواهید شد. " پس از انتشار گسترده این ویدئو و خبر پلیس چین وارد عمل شد و اقدام به بازداشت مدیران این شرکت کرد.

انتشار این خبر موجب حیرت و وحشت کاربران شبکه‌های اجتماعی در چین شد. گفتنی است؛ بنا به بیانیه پلیس محلی چین پس از برگزاری دادگاه از سه مدیر بازداشت شده، دو مدیر این شرکت به تحمل ۱۰ روز زندان و همچنین نفر سوم به تحمل ۵ روز زندان محکوم شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: کانال شبکه خبر

tags # اخبار جهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • (ویدئو) واکنش انتقامی مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • گل جالب و عجیب علی‌اصغر حسن‌زاده به قرقیزستان + ویدئو
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟