Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@12:02:19 GMT

کوهنوردی بانوان در مشهد فقط با اجازه پدر یا همسر!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۷۸۲۹

کوهنوردی بانوان در مشهد فقط با اجازه پدر یا همسر!

رویداد۲۴ در بند ۲ بخشنامه جدید منتسب به هیئت کوهنوردی استان خراسان رضوی به صراحت بیان شده است: در جهت رعایت ماده ۱۱۰۵ قانون مدنی و نیز فتاوای علمای دین، برای صیانت از بنیان و اساس خانواده‌ها، اجازه همسر برای شرکت خانم‌های متاهل و اجازه، ولی قهری برای خانم‌های مجرد و نوجوانان تا سن ۲۰ سال برای حضور در برنامه‌های کوهنوردی الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضا زارعی در مورد ممنوعیت‌هایی که برای بانوان و دختران کوهنورد در یکی از بخشنامه‌ها آماده است، اظهار کرد: این بخشنامه متعلق به هیات استانی خراسان رضوی است. هیات این استان با همکاری اداره کل ورزش استان این بخشنامه را تهیه کرده است.

وی ادامه داد: ملاک عمل فدراسیون آیین نامه‌های وزارت و یا آیین نامه‌های داخلی فدراسیون است.

رییس فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی خاطرنشان کرد: البته من این موضوع را تایید و یا تکذیب نمی‌کنم، چون نمیدانم که بر اساس چه کاری صورت گرفته است. ممکن است در یک استان شرایط خاصی پیش بیاید که مسئولیت آن به عهده آن استان است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کوهنوردی بانوان فدراسیون کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»