Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@16:09:56 GMT

معاونین استاندار سمنان، استاندار می شوند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۸۲۹۱

معاونین استاندار سمنان، استاندار می شوند؟

نام دو معاون فعلی استاندار سمنان در بین گزینه های وزارت کشور برای تصدی استانداری برخی استان ها دیده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، با نزدیک شدن پایان مهلت قانونی خروج استانداران بازنشسته، گمانه زنی ها در خصوص استانداران جدید نیز افزایش یافته است.

سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان نیز که مدت مسئولیتش به یکسال نکشیده روز گذشته در شورای اداری با مدیران استان خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در آغاز کار خود در استان، سعید ناجی و حشمت الله عسگری را همراه خود به استانداری سمنان آورد و به ترتیب بعنوان معاون سیاسی _ امنیتی و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان منصوب کرد. حال نام این دو معاون در بین گزینه های وزارت کشور برای تصدی استانداری برخی استان ها قرار گرفته است.

بر اساس شنیده ها، سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از افرادی است که این روزها نامش به عنوان گزینه اصلی استاندرای مازندران مطرح است، فرماندار شهریار، فرماندار بهارستان، معاون پژوهشی اداره کل آموزشی استانداری تهران، رئیس کمیته برنامه‌ریزی و بودجه استانداری تهران و معاون فرمانداری اسلامشهر از سوابق شغلی وی است. همچنین از معاون کنونی سیاسی، امنیتی استاندار سمنان بعنوان گزینه استانداری همدان نیز یاد می شود.

از حشمت‌الله عسگری معاون فعلی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان، هم به عنوان یکی از گزینه های استانداری ایلام نام برده می‌شود، او فارغ‌التحصیل دکترای اقتصاد از دانشگاه علامه بوده و دارای تألیفات و مقالات مختلف و سوابق اجرایی در مسئولیت‌های مختلفی است. کارشناس مسئول دفتر مطالعات اقتصادی وزارت بازرگانی، کارشناس اقتصادی شرکت لوله‌سازی اهواز‌، کارشناس مسئول وزارت مسکن و شهرسازی‌، مدیر گروه اقتصاد دانشگاه ایلام، مشاور اقتصادی استانداری ایلام، عضو هسته مطالعات و پژوهشهای بازرگانی و معاون برنامه‌ریزی استاندار ایلام و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام و معاون فعلی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان از جمله سوابق اجرایی حشمت‌الله عسگری است.

باید دید نهایتا پس ازبازنشستگی سید شهاب الدین چاوشی تکلیف معاونین وی در استان سمنان چگونه خواهد بود؟

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است

استاندار هرمزگان گفت: تعریف منابع چندگانه اعتباری تصمین موفقیت و پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده و امسال نیز همین منابع ترکیبی، پروژه‌ها را به پایان می رسانیم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشستی با معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی مسائل و چالش‌های پروژه‌های پیشران را بررسی کرد و گفت: پایان سال‌جاری تعهدات دولت با اولویت سه حوزه درمان، آب و مسکن به مردم تقدیم می‌شود.

وی راز موفقیت و پیشرفت پروژه ‌های پیشران استان را استفاده از منابع اعتباری ترکیبی دانست و افزود:امسال نیز همین منابع اعتباری در قالب اعتبارات داخلی، مولدسازی، تسهیلات، کمک‌های فنی_اعتباری، اعتبارات سفر دور دوم، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای اتمام پروژه‌های اولویت دار استان به خدمت گرفته می شوند.

مهدی دوستی در بررسی جزییات پیشرفت برنامه های پیشران و چالش‌های پیش ‌رو تاکید داشت: مدیران طبق برنامه زمان‌بندی تامین منابع، ایجاد ساختار مدیریت پروژه‌ها و نظارت جدی بر روند اجرایی آن‌ها همچنین گزارش کار را بصورت پیوسته در دستورکار دارند.

گفتنی است در این نشست تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰تختخوابی میناب و ۵۳۱تختخوابی ، ۳۰هزار پروژه مسکن ملی و ۵راه دسترسی آن‌ها،تحویل زمین‌های طرح جوانی جمعیت، پیگیری انجام تعهدات شرکت زیرساخت موضوع ترانشه حاجی آباد و پل کنخ، افزایش ظرفیت منجر به تولید آبزی‌پروری، نصب سازه‌های زیستگاه مصنوعی ماهیان،تکمیل و آغاز به کار مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، اتمام مراحل زنجیره‌‌های کاغذ، موز، گلخانه‌ها، پرورش جلبک و شتر بررسی شد.

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است