Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@21:16:04 GMT

معاونین استاندار سمنان، استاندار می شوند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۸۲۹۱

معاونین استاندار سمنان، استاندار می شوند؟

نام دو معاون فعلی استاندار سمنان در بین گزینه های وزارت کشور برای تصدی استانداری برخی استان ها دیده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، با نزدیک شدن پایان مهلت قانونی خروج استانداران بازنشسته، گمانه زنی ها در خصوص استانداران جدید نیز افزایش یافته است.

سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان نیز که مدت مسئولیتش به یکسال نکشیده روز گذشته در شورای اداری با مدیران استان خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در آغاز کار خود در استان، سعید ناجی و حشمت الله عسگری را همراه خود به استانداری سمنان آورد و به ترتیب بعنوان معاون سیاسی _ امنیتی و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان منصوب کرد. حال نام این دو معاون در بین گزینه های وزارت کشور برای تصدی استانداری برخی استان ها قرار گرفته است.

بر اساس شنیده ها، سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از افرادی است که این روزها نامش به عنوان گزینه اصلی استاندرای مازندران مطرح است، فرماندار شهریار، فرماندار بهارستان، معاون پژوهشی اداره کل آموزشی استانداری تهران، رئیس کمیته برنامه‌ریزی و بودجه استانداری تهران و معاون فرمانداری اسلامشهر از سوابق شغلی وی است. همچنین از معاون کنونی سیاسی، امنیتی استاندار سمنان بعنوان گزینه استانداری همدان نیز یاد می شود.

از حشمت‌الله عسگری معاون فعلی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان، هم به عنوان یکی از گزینه های استانداری ایلام نام برده می‌شود، او فارغ‌التحصیل دکترای اقتصاد از دانشگاه علامه بوده و دارای تألیفات و مقالات مختلف و سوابق اجرایی در مسئولیت‌های مختلفی است. کارشناس مسئول دفتر مطالعات اقتصادی وزارت بازرگانی، کارشناس اقتصادی شرکت لوله‌سازی اهواز‌، کارشناس مسئول وزارت مسکن و شهرسازی‌، مدیر گروه اقتصاد دانشگاه ایلام، مشاور اقتصادی استانداری ایلام، عضو هسته مطالعات و پژوهشهای بازرگانی و معاون برنامه‌ریزی استاندار ایلام و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام و معاون فعلی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان از جمله سوابق اجرایی حشمت‌الله عسگری است.

باید دید نهایتا پس ازبازنشستگی سید شهاب الدین چاوشی تکلیف معاونین وی در استان سمنان چگونه خواهد بود؟

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اولین نشست شورای اداری شهرستان تفت در سال ۱۴۰۳ به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و با حضور امام‌جمعه و فرماندار تفت و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری تفت برگزار شد.
محمدعلی شاه‌حسینی در این نشست با ابراز اینکه مخاطب اصلی رهبر معظم انقلاب در تحقق جهش تولید دولت است، بررسی راهکار‌های جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم را از الزامات تحقق شعار سال دانست و اضافه کرد: همه مسئولان مرتبط موظف‌اند برنامه اجرایی دقیق و کارشناسی شده تحقق شعار سال را با لحاظ وظایف و مأموریت‌های زیرمجموعه‌های خود، تدوین و ارائه کنند.
وی با اشاره به عزم جدی استان جهت تحقق شعار سال، گفت: در این راستا در دومین روز از آغاز سال جدید ستاد سهام (ساماندهی هماهنگی اقتصاد مردمی) تشکیل و سه کمیته تخصصی «گفتمان‌سازی»، «مدل‌سازی» و «عملیاتی و اجرایی» ذیل آن تعریف شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ادامه داد: توسعه متوازن شهرستان‌ها و پاسخ به مطالبات و درخواست‌های مردم با مشارکت خود مردم و تقویت نقش تعاونی‌ها به‌ویژه تعاونی‌های فراگیر در شهرستان‌ها و ارائه مدل‌های موفق مردمی‌سازی اقتصاد در استان از برنامه‌های حوزه اقتصادی است.
شاه‌حسینی با اشاره به تورم بالای استان یزد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دلیل مشکل تورم استان در زمینه اجاره‌بها است که علت آن مهاجرت بالای استان یزد است و در این زمینه استقرار صنایع در برخی دشت‌ها را ممنوع کردیم؛ ولی در حال حاضر واحد‌های نیمه تمامی وجود دارد که نمی‌توان مانع آن شد و علی‌رغم این موضوع تورم ماهانه به‌صورت محسوسی کاهش‌یافته است که نویدبخش آینده روشنی است.
وی گفت: مهم‌ترین دلیل مشکل تورم استان در زمینه اجاره‌بها است که علت آن مهاجرت بالای استان یزد است و در این زمینه استقرار صنایع در برخی دشت‌ها را ممنوع کردیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد به پائین بودن نرخ بیکاری استان یزد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: جایگاه بیکاری استان از ۲۹ به ۲ کاهش یافته است و رشد اقتصادی استان دوبرابر میانگین کشور بود و میزان سرمایه گذاری داخلی دوسال گذشته در استان یزد حدود ۵۰ همت انجام شده است و در بهبود فضای کسب و کار استان یزد جزو بهترین‌های کشور است.
شاه‌حسینی هزینه ۷ درصد و درامد ۲ درصد مردمان استان یزد بیشتر از متوسط کشور است تصریح کرد: صادرات استان یزد از مبادی گمرکی کشور تقریبا ۹۰۰ میلیون یورو است و ۶۵ هزار واحد صنفی در استان یزد مشغول به فعالیت هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد خاطرنشان کرد: ریل‌گذاری دولت سیزدهم برای چشم‌انداز آینده استان در سند تحول یزد نوین گنجانده شده که این سند با نگاه نوآورانه و آینده‌پژوهانه در ۱۵ محور تحولی با ۱۸۰ طرح اقدامی تدوین شده است.
وی افزود: یکی از مزیت‌های استان خورشید است که در این زمینه سیاست‌گذاری شده است توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در دستور کار قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت