Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:18:43 GMT

انبار میلیاردی احتکار کالا در اصفهان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۸۵۳۷

انبار میلیاردی احتکار کالا در اصفهان کشف شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف انبار احتکار کالا به ارزش ۳ میلیارد ریال توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس خبر داد. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید سلیمیان با اعلام این خبر اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه‌های خود برای مقابله با افراد سودجو و محتکر به دنبال کسب خبری مبنی بر احتکار لوازم خانگی در انباری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد 25 دستگاه پکیج، 29 عدد رادیاتور و 11 دستگاه کولر گازی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان  تصریح کرد: با توجه به اینکه مالک این اموال نسبت به اعلام آنها به اداره صنعت، معدن و تجارت اقدام ننموده و ورود و خروج کالا از انبار را در هیچ یک از سامانه های اداره بازرگانی به ثبت نرسانده بود  به همین دلیل احتکار بودن کالاها توسط کارشناسان مربوطه محرز شناخته شد.

وی ارزش کالاهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 3 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه مالک اموال مذکور  همراه پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره‌ای که اقدام به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد می‌شوند و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه می‌کنند و از محل متواری می‌شوند، همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده‌ای را تهدید می‌کنند و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام اقدامات هوشمندانه هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

ترکیان ارزش اموال سرقتی توسط این باند را سه میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به دو فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کردند و تحقیقات برای کشف سایر جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 747692

دیگر خبرها

  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت