Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@21:30:27 GMT

تخفیف به دانش آموزان برای ایجاد شهر دوستدار کودک

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۸۷۴۴

تخفیف به دانش آموزان برای ایجاد شهر دوستدار کودک

عضو شورای شهر تهران، ارائه تخفیف به دانش آموزان را در جهت ایجاد شهر دوستدار کودک دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، موضوع پیشنهاد اعمال تخفیف 75 درصدی به دانش آموزان برای بازدید از باغ پرندگان موضوعی بود که «الهام فخاری»  در موافقت با آن گفت: این تخفیف چون به دانش آموزان است در راستای ایجاد شهر دوستدار کودک به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: این تخفیف در زمان غیر پیک بازدید انجام می گیرد و با کاهش نرخ می توانیم تاین امکان را برای دانش آموزان فراهم کنیم تا امکان استفاده از این تفرجگاه را داشته باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه افزایش هزینه ها می تواند موجب از دست دادن این بخش از مخاطبان بشود، گفت: اعمال تخفیف می توان هم عدالت را ایجاد کند و هم نظر درآمدی برای مجموعه مفید باشد.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان اردبیل شیراز اجلاس جهانی گردشگری آمریکا خوزستان هفته کتاب و کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد محمد جواد ظریف شهر دوستدار کودک الهام فخاری باغ پرندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران

رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از ساخت و ساز و کور کردن نمای بصری بوستان‌ها انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی پیرهادی در دویست و سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی تهران در قالب تذکری با اشاره به بازدیدش از محدوده بلوار کشاورز و بوستان لاله گفت: در دهه‌های مختلف ساخت و سازهایی در فضای بصری بوستان‌ها انجام شده که این فضا را دچار آسیب کرده است.

وی افزود: از جمله این ساخت و سازها می‌توان به بوستان اندیشه اشاره کرد که ساختمان شهرداری منطقه ۷ در آنجا ساخته شد و بخش مهمی از این بوستان را دچار آسیب کرد. در حقیقت نمای این بوستان با این ساخت و ساز از بین رفت. در همان موقع اعلام کردیم که اگر می‌خواهند این کار نامناسب را انجام دهند در کنجی از پارک انجام شود نه در نمای بوستان.

وی ادامه داد: در ابتدای بلوار کشاورز در تقاطع با خیابان حجاب یک حصار کارگاهی ایجاد شده که سالیان سال است که وجود دارد. کمی جلوتر جنب ایستگاه آتش‌نشانی حصار کارگاهی دیگری ایجاد شده که اعلام کردند مشغول ساخت بخش‌های خدماتی برای بوستان هستند و پس از آن نیز بازارچه‌ای قرار گرفته که همگی فضای بصری بوستان لاله را تحت تاثیر قرار داده‌اند.

پیرهادی تاکید کرد: هرگونه ساخت و سازی اگر بخواهد انجام شود باید در کمیسیون ماده ۷ مجوز بگیرد. بی‌تردید نباید نمای بوستان‌ها را کور کنیم. حتی اگر سرویس بهداشتی باشد نباید در جلوی نمای بوستان ساخته شود. همین موضوع باید برای ایستگاه مترو و... نیز رعایت شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه