Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@12:12:25 GMT

ارزش سهام اپل ۵ درصد سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۹۵۳۷

ارزش سهام اپل ۵ درصد سقوط کرد

خبرگزاری فارس: به نقل از بی‌بی‌سی، سهام شرکت اپل روز گذشته ۵ درصد ریخت و باعث شد تا بورس آمریکا کاهش شاخص را تجربه کند. این مسئله همچنین باعث شد تا ارزش کل شرکت اپل ۴۰ میلیارد دلار کاهش یابد.

ارزش سهام اپل پس از آن سقوط کرد که برخی شرکت‌های تأمین کننده قطعات این شرکت نسبت به کاهش سود خود هشدار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله نگرانی‌ها نسبت به کاهش تقاضای گوشی‌های آیفون در جهان را شدت بخشید.

سقوط ارزش سهام اپل باعث شد تا این شرکت جزو شرکت‌های با بدترین عملکرد در شاخص داوجونز طی روز گذشته باشد که این شاخص نیز ۲.۳ درصد منفی شد.

شاخص S&P ۵۰۰ نیز ۲ درصد کاهش یافت و نزدک نیز ۲.۷۵ درصد از ارزش خود را از دست داد. به طور کلی ارزش اکثر سهام‌ها در بورس وال استریت با توجه به افت ارزش شرکت‌های فناوری و تشکیل صف‌های فروش منفی شد.

ارزش سهام آمازون نیز ۴ درصد، شرکت آلفابت (مادر شرکت گوگل) نیز ۲.۵ درصد و شرکت فیس بوک ۲.۳ درصد در بورس آمریکا کاهش یافته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سقوط سهام اپل بورس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی

بر اساس بودجه در سال ۱۴۰۳ بانک مرکزی سودده ترین شرکت دولتی است و سهم ۲۳ درصدی از درامدهای بودجه از محل سود سهم شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهد داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نگاهی به فهرست شرکتهای دولتی بر اساس سود سهام در بودجه سال 1403 نشان میدهد بانک مرکزی سهم 23 درصدی از سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده و سود ده ترین شرکت دولتی میباشد.

در رتبه دوم شرکت ملی نفت قرار گرفته که 18 درصد از واریزی مربوط به سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

ایمیدرو 13 درصد از سود سهم شرکتهای دولتی و ملی گاز ایران نیز 6 درصد از این پرداختها را به خود اختصاص داده اند. پالایش نفت ابادان  و تهیه و تولید مواد معدنی نیز در رده های بعدی قرار گرفته اند. سازمان دریانوردی و شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی نیز هر کدام سهم یک درصدی در این خصوص را روی دوش دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد