Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@12:35:27 GMT

سه مطالبه جدی مقام معظم رهبری از جوانان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۹۸۵۴

سه مطالبه جدی مقام معظم رهبری از جوانان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام عبداله حاج‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با آیت‌الله ناصری در اصفهان اظهار داشت : شأن طلبگی ما و رسالتی که از اهل بیت(ع) به ما رسیده است این است که باید هدایتگر و راهنمای دیگران باشیم و من در مدت زمان خدمت در بین برادران پاسدار و بسیجی و به خصوص در این مقطع چندماهه‌ای که مقام معظم رهبری به من امر کرده‌اند در این سمت باشم حقیقتاً هیچ شبانه‌روزی نیست که این دغدغه مرا رنج ندهد تا این امانتی را که به ما سپرده شده است و این فرصت بسیار عالی برای خدمت آن هم به کسانی که اکثراً اهل جبهه و شهادت هستند ، از دست ندهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :‌ اخیراً که به سوریه مشرف شده بودم و در جمع رزمندگان آنجا حضور پیدا کردم، تنها خواسته‌شان این بود که اولاً خدا عاقبت آنان را شهادت قرار دهد و دیگر این‌که خدمت مقام معظم رهبری برسند و برای افرادی همچون بنده که قرار است به این جوانان بسیجی و پاسدار تغذیه‌ دینی و فرهنگی برسانیم لازم است خود را در این زمینه تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ضعف‌ها و مشکلات فرهنگی جامعه عنوان کرد: با توجه به وجود بسترهای گناه آلود مانند فضای مجازی ، تجمل گرایی‌ها و بالا رفتن سطح توقعات در جامعه کنونی ، حفظ دین به مصداق روایت خیلی سخت و مانند نگه داشتن آتش در دست شده است ؛  این است که از شما عالم روحانی و ربانی خواسته‌ای داریم و این را به ما بگویید که در این حال و روز جامعه چه کنیم که بتوانیم این روحیه جوانان بسیجی و پاسداری که آماده شهادت و جهاد هستند ، حفظ کنیم.

حاج‌صادقی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری گفت: رهبری از بنده سه مطالبه جدی را دارند و دستور داده‌اند که یکی از آن‌ها ارتقا سطح دینی ، دوم بصیرت دینی و سوم تقویت روحیه‌ انقلابی و جهادی جوانان است که ایشان راهکار عملیاتی شدن این خواسته‌ها را نیز ارتباط با حوزه‌های علمیه ، علما و روحانیون آگاه، عامل و اثر گذار بیان کردند.

وی آیت‌الله ناصری را از سرآمدان حوزه‌های علمیه و از علما و روحانیون آگاه و اثرگذار آن دانست و در راستای پیشبرد این اهداف از ایشان درخواست کمک و راهنمایی کرد.

انتهای پیام/م

باید روحیه جهاد و شهادت در جوانان بسیجی و پاسدار حفظ شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه مراجع تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است

فرج اله احمدی ایلانی، غزلی در استقبال از غزل اخیر مقام معظم رهبری سروده‌ که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش مشرق، فرج اله احمدی ایلانی، غزلی در استقبال از غزل اخیر مقام معظم رهبری سروده‌ که در ادامه می‌خوانید.

دلا زعشق بجوش و زماجرا مگریز

درون ز وسوسه خالی کن از دعا مگریز

چنانچه زخمه زنند تیشه ی سخن بر ما

تو التفات نکن از طعنه و جفا مگریز

زگرد باد حوادث خروش دریا باش

به خود مپیچ و متابان و از قضا مگریز

چو رمل بادیه بر خیز و موج صحراباش

شتاب کن، بدم از خار و از جفا مگریز

به سایه سار تنعم به وقت حاجت دین

روا کجا بنشینی؟ ز مبتلا مگریز

چو اشتری که به پای رکاب مولا بود

طمع به شام نکن از مرز نینوا مگریز

تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است

صبور باش، بخوان و ز مدعا مگریز

دیگر خبرها

  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری