Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@13:11:18 GMT

دپوی 5000 تن شن، ماسه و نمک در راهدارخانه‌های رزن

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۹۹۵۳

دپوی 5000 تن شن، ماسه و نمک در راهدارخانه‌های رزن

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن از ذخیره سازی 5 هزار تن شن، ماسه و نمک در راهدارخانه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی داودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، با اشاره به تأمین 5 هزار تن شن، ماسه و نمک در فصل زمستان، اظهار کرد: این میزان شن و ماسه در محل‌های پیش‌بینی شده دپو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رزن یکی از شهرستان‌های سردسیر همدان بوده و از سویی تنها دروازه ورودی غرب کشور است، گفت: به همین دلیل باز بودن این مسیر و سایر مسیرهای تردد در فصل زمستان امری ضروری است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن با اشاره به فعالیت نیروهای راهداری در بحث راهداری زمستانی، بیان کرد: در این ایام 61 نیروی راهدار و 25 دستگاه انواع ماشین سبک و سنگین برای بازگشایی مسیرها فعال خواهند بود.

وی افزود: هماهنگی لازم با دهیاران شهرستان رزن انجام شده تا در صورت نیاز از خودروهای آنها برای برف‌روبی مسیرهای روستایی استفاده شود.

داودی با اشاره به وجود چهار راهدارخانه در این شهرستان، تصریح کرد: از این تعداد دو راهدارخانه ثابت است.

وی مهمترین اولویت این اداره در فصل زمستان را پاکسازی راه‌های اصلی و پرتردد بیان کرد و ادامه داد: این اداره آمادگی کامل برای بازگشایی راه‌ها در مواقع بارش را دارد.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان رزن بیش از 599 کیلومتر راه اصلی و روستایی وجود دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: تیم پایش با همکاری واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد دو واحد آلاینده شن و ماسه را در جاده یزد بافق با حکم قضایی و همراهی ماموران پاسگاه انتظامی فهرج پلمب نمود.


سید رضا نورانیان افزود: واحد‌های فوق ضمن قرار داشتن در لیست صنایع آلاینده استان و علی رغم اخطار‌ها و مهلت‌های داده شده، اقدام اصلاحی مؤثری انجام نداده و آلودگی ذرات آنها استمرار داشته است.


وی ادامه داد: بر همین اساس تا رفع کامل آلایندگی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج کشف شد
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم