Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد یک نهاد و چند فرد را به بهانه ارتباط با حزب‌الله لبنان به فهرست تحریم‌ها اضافه کرده است. 

خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای گفته چهار فرد مرتبط با حزب‌الله که فعالیت‌های عملیاتی، اطلاعاتی و مالی این گروه را در عراق هماهنگ می‌کنند، تحریم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه ادعا کرده حزب‌الله لبنان نیروی نیابتی ایران است و به تحریم‌های واشنگتن علیه ایران هم اشاره کرده است. 

«انصارالمجاهدین» که یک نهاد مستقر در غزه است هم به فهرست تحریم‌های آمریکا اضافه شده است. 

واشنگتن گفته دفتر دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا روز ۵ نوامبر بیش از ۷۰۰ فرد، نهاد، هواپیما و کشتی مرتبط با ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است. 
هیئت حاکمه آمریکا بعد از موفقیت‌های حزب‌الله در همکاری با ارتش سوریه برای مقابله با گروه‌های تروریستی از قصد خود برای تشدید تحریم‌ها علیه این گروه خبر داده است. 

دولت آمریکا در سال‌های پیش حزب‌الله لبنان را که در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ دو بار در برابر تجاوز همه جانبه رژیم صهیونیستی به خاک لبنان از این کشور دفاع کرده به بهانه ادعایی «تروریسم» با تحریم‌های مالی روبرو کرده است.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند

کیم سونگ، سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد، ایالات متحده، ژاپن و ۴۷ کشور دیگر را متهم کرد که به دنبال اجتناب از مقررات این سازمان در مورد کشورش هستند که مصمم به ارائه قوانین آنها هستند.

به گزارش خبرگزاری مرکزی کره (KCNA)، در بیانیه سفیر کره شمالی آمده است: «نیرو‌های متخاصم ممکن است در آینده دومین و سومین پنل کارشناسی را علیه ما راه اندازی کنند، اما همه آنها با گذشت زمان با خود ویرانگری مواجه خواهند شد». 

کیم در پایان گفت: اگر ایالات متحده و پیروانش به‌جای عبرت گرفتن از پرونده اخیر، سیاست خصمانه نابهنگام را در قبال کره شمالی (جمهوری دموکراتیک خلق کره) پیگیرانه دنبال کنند، با شکست استراتژیک بدتری مواجه خواهند شد.

پیش از این، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی گفته بود پیونگ یانگ در واکنش به استفاده واشنگتن از حقوق بشر به عنوان ابزاری برای تهاجم و رفتار خصمانه علیه کره شمالی، گزینه‌های سختگیرانه و قاطعی برای حفاظت از حاکمیت و امنیت خود خواهد داشت. واشنگتن همواره از حقوق بشر برای اقدامات تحریک‌آمیز سیاسی و توطئه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند. او گفت: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توان و قدرت بالایی برای ایستادن در مقابل هر گونه تحریم شدیدی داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله تحریم کرد
  • آمریکا پنج فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات
  • آمریکا شرکت‌های آذربایجانی را به دلیل کمک به روسیه تحریم کرد