Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:21:00 GMT

سالانه 240 کلاس درس در پردیس احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۱۴۹۹

سالانه 240 کلاس درس در پردیس احداث می شود

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر فنی و عمرانی استانداری تهران گفت: سالانه 240 کلاس درس در سایت های مسکن مهر پردیس احداث می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر خراسانی شامگاه سه شنبه در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر پردیس افزود: تصمیم بر این شد که 80 کلاس درس از طریق خیرین مدرسه ساز با محوریت فرمانداری و همین تعداد کلاس نیز توسط شرکت عمران پردیس طی یک برنامه زمانبندی و فرایند مورد تاکید استاندار تهران از منابع استانی و شهرستانی تامین و احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن اشاره به مشکلات مرتبط با آب و فاضلاب شهرستان پردیس اظهار داشت: طبق هماهنگی های به عمل آمده و براساس دستورالعمل استاندار تهران مقرر شد تا مکاتبه ای با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری صورت گرفته و همچنین جلسه ای نیز با حضور وزرای نیرو، بهداشت درمان، آموزش و پرورش و راه و شهرسازی برگزار و مشکلات شهرهای پرند و پردیس حل شود.
خراسانی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات مربوط به فاضلاب این شهر بحث رهاسازی 20 لیتری فاضلاب در داخل شبکه بود که مسئولان امر در حوزه مربوطه قول مساعد داده اند تا این مشکل با پمپاژ فاضلاب به تصفیه خانه شماره یک مرتفع شود.
وی افزود: جمع بندی دیگر صورت جلسه در این نشست مربوط به حوزه گاز رسانی بود که شرکت گاز نیز آمادگی خود را برای علمک کشی گاز به واحدهای منطقه اعلام کرد.
تهرام/3036//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كلاس درس پرديس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد

 ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینما‌های پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد