Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با فارس در مشهد، در خصوص بخشنامه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی گفت: با بررسی‌هایی که داشتیم مشخص شد که هیات کوهنوردی نامه را خطاب به‌گروه‌هایی که به‌صورت غیررسمی اقدام به‌جذب افراد برای برنامه‌هایی کوهنوردی یا گردشگری می‌کنند و از این موضوع سوءاستفاده‌هایی انجام می‌دادند، منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: به‌طور طبیعی اگر موضوعی به‌صورت بخش نامه ارائه شود حتما باید زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان و فدارسیون کوهنوردی باشد و از نظر ما چنین قانونی وجود ندارد که حتما برای برنامه‌های کوهنوردی باید بانوان اجازه همسرانشان یا دختران باید اجازه والدین را داشته باشند.

وی تصریح کرد: تذکرات لازم به رئیس هیات کوهنوردی استان داده شد و مقرر شد سریعا این موضوع را اصلاح کنند و خودشان در صحبتی که داشتند، اذعان کردند که منظورشان گروه‌هایی بوده که به‌صورت غیررسمی در فضای مجازی برای سوءاستفاده از موقعیت دختران و پسران جوان اقدام به ثبت نام می‌کردند.

فتاحی خاطرنشان کرد: با توجه به برداشت‌های متفاوتی که از این موضوع در فضای مجازی شد، به خانواده‌های محترم عرض می‌کنم که چنین چیزی صحت ندارد و اگر قرار باشد در این ارتباط موضع‌گیری صورت می‌گرفت حتما باید اداره کل ورزش و جوانان استان و فدارسیون کوهنوردی در این خصوص اعلام نظر می‌کردند که چنین چیزی صحت ندارد و در آیین‌نامه فدراسیون کوهنوردی هم به‌چنین چیزی اشاره نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: به‌دلیل سوءتفاهمی که در خصوص این موضوع پیش آمده است، به‌عنوان متولی ورزش و جوانان استان از مردم خراسان رضوی و کشور عذرخواهی می‌کنم که چنین کاری بدون هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده است.

وی ادامه داد: قطعا نگاه وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان به‌ورزش بانوان مانند ورزش آقایان با رعایت شئونات است و تلاش می‌کنیم که بانوان نیز بتوانند از ورزش استفاده لازم را داشته باشند و از فضاها و امکانات ورزشی مانند آقایان استفاده کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، در پایان ۳ روز رقابت ۱۲۸ وزنه بردار دختر از ۲۸ استان کشور در همدان، هانیه شریفی از اصفهان و ریحانه کریمی از خراسان رضوی، در جدول سینکلر بهترین وزنه برداران نوجوان و جوان مسابقات صدرنشین شدند. رده بندی ۱۰ وزنه بردار برتر جدول سینکلر مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در سال ۱۴۰۳ در زیر آمده است:

۱۰ وزنه بردار برتر رده سنی نوجوانان

۱- هانیه شریفی (اصفهان): ۲۳۲.۳۲
۲- عسل کدخدایی (همدان): ۲۲۷.۲۳
۳- سیده زهرا حسینی (مازندران): ۲۱۴.۸۳
۴- مریم کشتکار (فارس): ۲۰۵.۸۵
۵- هستی اسدپور (خوزستان): ۲۰۴.۰۵
۶- آیدا هلالی (اردبیل): ۲۰۳.۸۶
۷- سیده معصومه حسینی (قزوین): ۲۰۳.۴۵
۸- حسنی امیری (کردستان): ۲۰۰.۱۱
۹- تسنیم مجیدی (اردبیل): ۱۹۶.۴۲
۱۰- مایسا شیخی (اصفهان): ۱۹۱.۹۳

۱۰ وزنه بردار برتر رده سنی جوانان

۱- ریحانه کریمی (خراسان رضوی): ۲۴۸.۳۵
۲- فاطمه کشاورز (فارس): ۲۴۶.۴۹
۳- غزل حسینی (خراسان رضوی): ۲۳۶.۲۸
۴- حدیث ترک (کرمان): ۲۳۴.۲۶
۵- پرنیا فرنوش کیا (خراسان رضوی): ۲۱۷.۵۷
۶- مهنا عبداللهی (کردستان): ۲۱۵.۸۷
۷- سارا صفاوردی (البرز): ۲۱۰.۰۶
۸- تینا یاری (آذربایجان شرقی): ۲۰۹.۳۷
۹- بهار بدیعی (سیستان و بلوچستان): ۲۰۶.۹۷
۱۰- اسماً صفایی (فارس): ۲۰۴.۵۵

کد خبر 6099801

دیگر خبرها

  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد