Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اهم اخبار سیاسی امروز، سه شنبه ، ۲۲ آبان  ۱۳۹۷ به شرح زیر است: تهران طی دو هفته آینده درباره اروپا تصمیم بگیرد/ با وجود «بن‌سلمان»، امیدی به بهبود روابط ایران و عربستان نیست

رییس پیشین دانشکده علوم سیاسی و امور جزایی دانشگاه آلابامای جنوبی تاکید کرد: ایران نباید در مورد مسائل دفاعی خود به طور کلی و به خصوص در مورد توانائی موشکی خود با اروپا مذاکره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگونه سستی و ضعف نشان دادن در این مورد به اروپا و غیرمستقیم به آمریکا و دشمنان منطقه‌ای ایران، سیگنال می‌دهد که ایران را می‌توان با تهدید از جا به در کرد و آن را تسلیم خواسته‌های آنها کرد. باید همواره به یاد داشته باشیم که یکی از اهداف اصلی آنها از بین بردن توانائی بازدارنده دفاعی ایران است.

وزرات‌خانه‌ها، کارگروه‌هایی را برای مقابله با تحریم تشکیل دهند/ شرایط امروز با زمان جنگ بسیار متفاوت است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باتوجه به شرایط خاصی که در کشور وجود دارد باید وزرات‌خانه‌ها، معاونت و یا کارگروهی برای مقابله با تحریم‌ها به وجود بیاورند.

احتمال اجرای طرح استانی شدن انتخابات مجلس در چند استان/ شورای نگهبان با این طرح مشکلی ندارد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی درباره برگزار شدن انتخابات به صورت استانی گفت: این امر کمک می‌کند نگاه نمایندگان از محلی و صرفا حوزه‌های انتخابیه به ملی تغییر پیدا کند.

حس ناسیونالیستی را از ایمان مردم جدا نکنیم/ پشتوانه حکومت‌ها در هر جای دنیا «مردم» هستند

یک مدرس حوزه علمیه قم گفت: نباید حس ناسیونالیستی را از ایمان مردم جدا کنیم و مورد طرد قرار دهیم. وطن دوستی و علاقه به آب و خاک جزئی از سرشت انسان است.

عقب‌نشینی واشنگتن تنها به معافیت نفتی ۸ کشور محدود نخواهد شد/ اروپایی‌ با مقاومت در برابر قلدری آمریکا، آبروی سیاسی‌ خود را حفظ کند

یک نماینده مجلس تاکید کرد: اروپایی‌ها حتما اینقدر عاقل هستند که نسبت به رویکرد قلدرمابانه امریکا جواب منفی بدهند و نسبت به برجام متعهد بمانند.

بهره‌برداری از فاز اول طرح احیای ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی خوزستان و ایلام

با حضور معاون اول رئیس جمهور فاز اول طرح احیای ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی خوزستان و ایلام افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

تصویب اصلاح تقسیمات کشوری در استان‌های مرکزی و آذربایجان شرقی

هیئت دولت اصلاح تقسیمات کشوری در استان‌های مرکزی و آذربایجان شرقی را تصویب کرد.

تلاش نتانیاهو در پاریس برای فشار بر ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه مراسم یادبود صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول تلاش کرد در دشمنی با کشورمان نشست‌هایی را تحت عنوان «اتحاد جهان برای خروج ایران از خاک سوریه» برگزار کند.

رشد اقتصادی ایران تا سال ۲۰۱۹ به منفی ۳.۶ درصد کاهش می‌یابد

به گزارش صندوق بین‌المللی پول، قیمت‌های جهانی نفت که در حال حاضر در پی تحریم‌های نفتی ایران روندی صعودی دارد، تا سال ۲۰۲۱ به بشکه‌ای ۶۰ دلار خواهد رسید.

معافیت از تحریم‌های علیه ایران، محور دیدار «مودی» و «پنس» در سنگاپور

نخست‌وزیر هندوستان در حاشیه اجلاس کشورهای شرق آسیا، با مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا، دیدار می‌کند.

رایزنی بولتون با ولیعهد امارات درباره ایران، یمن و افغانستان

مشاور امنیت ملی آمریکا از جلسه خود با مقام‌های امارات خبر داد و گفت که موضوع ایران یکی از مسائل مورد بحث در این جلسه بوده است.

افتتاح ورزشگاه ۳۰ هزار نفری فولاد خوزستان توسط معاون اول رئیس‌جمهور

با حضور معاون اول رئیس جمهور ورزشگاه فولاد خوزستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

شفاف‌سازی‌ در شستا، بسیاری از جوسازی‌ها را بی‌اثر می‌کند/ اینکه می‌گویند صندوق‌ها نباید بنگاه‌داری کنند را قبول ندارم

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: لطفی و ربیعی در بحث شستا شفاف‌سازی را شروع کرده بودند و هم‌اکنون هم آقای شریعتمداری این کار را انجام می‌دهد. این شفاف‌سازی‌ها می‌تواند بسیاری از جوسازی‌ها را بی‌اثر کند.

تقدیر وزارت خزانه‌داری آمریکا از اقدام روز گذشته سوئیفت علیه ایران/ شاهد اقدامات بیشتری علیه تهران خواهید بود

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا مدعی شد: با صدای بلند به بخش خصوصی اروپا اعلام می‌کنیم؛ اگر کسانی هستند که از تصمیمات ما در زمینه عدم ارتباط مالی با ایران سرپیچی می‌کنند، منتظر واکنش‌ آمریکا باشند.

بررسی چشم‌انداز روابط انرژی ایران و پاکستان در سایه تحریم‌های آمریکا

تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران عاملی است که در تصمیم پاکستان برای انتخاب شرکای انرژی دیگری به جای ایران اثر گذاشته است.

بازتاب پاسخ معاون عملیات ارتش به هشدارهای پوشالی «برایان هوک» درباره نفتکش‌های ایرانی

پایگاه خبری اویل پرایس با اشاره به اظهارات معاون عملیات ارتش درباره حفاظت از ناوگان‌های تجاری، آن را پاسخی به توصیه‌ مقام‌های آمریکایی دانست.

دومین جلسه بررسی طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس» برگزار شد

دومین جلسه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان مجلس و حقوقدانان شورای نگهبان برگزار شد.

انهدام ۵ باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر/ کشف بیش از ۶ تن پیش‌ساز هروئین

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از کشف محموله ۶ تنی مواد مخدر خبر داد.

پاسخ رهبر انقلاب به سوالی درباره «رقص محلی»

پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری با اشاره به سوالی درباره «رقص محلی»، پاسخ رهبر انقلاب به این سوال را منتشر کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسته خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: قاچاق ۳۷ قطعه کبک وحشی به کشور عراق با هوشیاری ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج ناکام ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کردستان، اقبال حمیدی اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج با رصد و شناسایی محل نگهداری کبک‌ها، با اخذ حکم قضائی و همکاری نیروی انتظامی و بازرسی از منزل یک شکارچی غیرمجاز، ۳۷ قطعه کبک که قصد قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه واحد حقوقی این اداره اقدام به تشکیل پرونده در این رابطه و معرفی فرد خاطی به مراجع قضائی کرده است، افزود: محیط‌بانان افزون بر این کبک‌ها، ۳۵ قفس چوبی و یک شبکه نگهداری پرندگان هم کشف کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: پرندگان کشف شده به اداره حفاظت محیط زیست انتقال داده شده‌اند و پس از بررسی‌های جسمانی، تغذیه و مراقبت‌های لازم در زیستگاه‌های طبیعی این شهرستان رهاسازی می‌شوند.

حمیدی اضافه کرد: کبک‌ها که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کنند ارزش اکولوژیکی بالایی در چرخه حیات دارند، در فصل پاییز و زمستان که حشره سن به زیر بوته گیاهانی مانند گون و درمنه روی می‌آورند کبک‌ها از این حشره تغذیه کرده و با کنترل بیولوژیکی آنکه آفت محصولات گندم و جو است کمک شایانی به حفظ کیفیت محصولات کشاورزی می‌کنند.

به گزارش ایمنا، کردستان دارای پنج منطقه حفاظت شده شامل منطقه چلچمه و سارال با ۹۷ هزار هکتار، منطقه حفاظت شده بیجار با وسعت ۳۲ هزار هکتار، منطقه بدر و پریشان قروه با وسعت ۴۳ هزار هکتار، منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان با وسعت ۵۷ هزار هکتار و منطقه عبدالرزاق سقز با وسعت ۳۹ هزار هکتار است.

کد خبر 748646

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!