Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:30:59 GMT

یوونتوس به دنبال باز پس گیری هافبک بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۲۳۰۶

یوونتوس به دنبال باز پس گیری هافبک بارسلونا

یوونتوس قصد دارد در زمستان امسال برای جذب آروتور ویدال از بارسلونا اقدام کند.

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری می خواهد در ماه ژانویه برای تقویت خط میانی خود اقدام کند و اگرچه اخبار زیادی در مورد احتمال بازگشت پل پوگبا به تورین شنیده می شود، اما LE 10 SPORT مدعی شد آرتورو ویدال شیلیایی نیز در لیست خرید یوونتوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ویدال که در تابستان امسال راهی بارسلونا شد، در اکثر اوقات بازی های تیم جدیدش را از روی نیمکت تماشا می کند و هرگز از شرایطش در نوکمپ راضی نیست؛ پس بازگشت به تورین می تواند گزینه مناسبی برای او باشد زیرا ویدال در ترکیب ماکسی آلگری احتمالا فرصت بیشتری برای بازی کردن دارد.

 

ویدال مدتی قبل به نیمکت نشینی های متوالی خود اعتراض هم کرد اما این مسئله نیز تغییری در تصمیم گیری های ارنستو والورده ایجاد نکرد و این هافبک شیلیایی همچنان در بهترین حالت یک گزینه تعویضی است.

 

البته قاعدتا اولویت اول یوونتوس جذب پل پوگبا از منچستریونایتد است اما با توجه به دشواری های مرسوم در رقم خوردن نقل و انتقال های بزرگ در زمستان، ممکن است آنها در نهایت به جذب آرتورو ویدال نیز قناعت کنند.

آرتورو ویدال بارسلونا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرتورو ویدال بارسلونا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی

۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این هافبک ایرانی ۳۰ ساله این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند و در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشت تا شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

با رسیدن به روزهای پایان فصل باشگاهی ترکیه، مشخص شد که مصدومیت کریمی بار دیگر باعث شده او بخش مهم فصل را از دست بدهد و باید به فکر ریکاوری برای ابتدای فصل آتی باشد.

این هافبک که از لیست امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا خط خورده بود، زیاد مصدوم می‌شود و آسیب مزمن و قدیمی کمر هم بارها او را خانه نشین کرده است. چنین بازیکن ظریفی برای جدال در چند جام و کسب سهمیه اروپایی که از جمله اهداف کایسری است، توان لازم را ندارد و احتمالا تحت فشار زیاد مسابقات ، باز هم بازی‌های زیادی را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست