Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:47:06 GMT

یوونتوس به دنبال باز پس گیری هافبک بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۲۳۰۶

یوونتوس به دنبال باز پس گیری هافبک بارسلونا

یوونتوس قصد دارد در زمستان امسال برای جذب آروتور ویدال از بارسلونا اقدام کند.

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری می خواهد در ماه ژانویه برای تقویت خط میانی خود اقدام کند و اگرچه اخبار زیادی در مورد احتمال بازگشت پل پوگبا به تورین شنیده می شود، اما LE 10 SPORT مدعی شد آرتورو ویدال شیلیایی نیز در لیست خرید یوونتوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ویدال که در تابستان امسال راهی بارسلونا شد، در اکثر اوقات بازی های تیم جدیدش را از روی نیمکت تماشا می کند و هرگز از شرایطش در نوکمپ راضی نیست؛ پس بازگشت به تورین می تواند گزینه مناسبی برای او باشد زیرا ویدال در ترکیب ماکسی آلگری احتمالا فرصت بیشتری برای بازی کردن دارد.

 

ویدال مدتی قبل به نیمکت نشینی های متوالی خود اعتراض هم کرد اما این مسئله نیز تغییری در تصمیم گیری های ارنستو والورده ایجاد نکرد و این هافبک شیلیایی همچنان در بهترین حالت یک گزینه تعویضی است.

 

البته قاعدتا اولویت اول یوونتوس جذب پل پوگبا از منچستریونایتد است اما با توجه به دشواری های مرسوم در رقم خوردن نقل و انتقال های بزرگ در زمستان، ممکن است آنها در نهایت به جذب آرتورو ویدال نیز قناعت کنند.

آرتورو ویدال بارسلونا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرتورو ویدال بارسلونا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت

پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان

طرفداری | مهدی مهدی پور امروز پایش را جراحی کرد.

مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم فوتبال استقلال، امروز با حضور در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. هافبک دفاعی آبی‌پوشان که در جریان یکی از بازی‌های لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، با نظر کادر پزشکی و موافقت خود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عمل جراحی مهدی‌پور با موفقیت انجام شد با این حال، این هافبک محبوب تا پایان فصل جاری قادر به همراهی استقلال نخواهد بود و آبی‌پوشان باید در ادامه فصل بدون او به میدان بروند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت