Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد خاکسپاری پنج شهید گمنام با حضور جمعی از مسئولان در دانشگاه آزاد واحد شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  دهمین سالگرد تدفین پنج شهید گمنام و یادواره شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان استانی، هیأت رئیسه دانشگاه، استادان، کارکنان و دانشجویان به همت معاونت دانشجویی فرهنگی، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مظاهر نیکخواه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در این مراسم با گرامی‌داشتن یاد و خاطرات شهدای هشت سال دفاع مقدس با قرائت شعری در خصوص شهید و شهادت گفت: اگر دقت کنیم و به تک تک شهدای عزیز کشورمان و زندگی‌نامه آنان نگاه کنیم، این موضوع را به‌راحتی می‌شود درک کرد که شهادت اتفاقی نیست.

مظاهر نیکخواه افزود: مدیون ثانیه به ثانیه زندگی خانواده شهدا به‌ویژه فرزندان آن‌ها هستیم و نباید هیچ‌گاه از یاد ببریم که این خانواده‌ها بدون وجود پدر یا همسر یا فرزند با چه مشقاتی زندگی می‌کنند.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد اظهار کرد: گمنام‌بودن یکی از ویژگی‌های انسان‌های وارسته است که خالصانه جان خود را برای حفظ سرزمین و ناموسشان در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز ما بتوانیم با آسایش و امنیت زندگی کنیم.

گفتنی است، خاطره‌گویی دوران دفاع مقدس، مداحی ذاکر اهل بیت، اهدای لوح سپاس از طرف رئیس دانشگاه به ۶ خانواده شهید مدافع حرم استان، اجرای مارش، گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا ازجمله برنامه‌های این مراسم پرشور معنوی بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد شهرکرد هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد

پژمان فاضلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته‌های جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد و افزود: در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد متذکر شد: این دانشگاه با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به‌خصوص تحصیلات تکمیلی دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلیمان فاضلی یادآور شد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

وی تبیین کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌ گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در این دانشگاه ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم