Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@21:22:42 GMT

واژگونی مرگبار قایق مهاجران در ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۳۴۳۹

رکنا: غرق شدن یک قایق حامل مهاجران در سواحل ازمیر، واقع در غرب ترکیه پنج کشته و تعدادی ناپدید برجا گذاشت.

گارد ساحلی ترکیه روز دوشنبه با اعلام این خبر تأکید کرد که سه نفر از کشته‌شدگان کودک بودند و پنج نفر نیز در پی این حادثه Incident ناپدید شده‌اند.
گفته می‌شود که این قایق 15 مهاجر را حمل می‌کرد که یک نفر از آنها ایرانی و بقیه افغان بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه نفر از حادثه‌دیدگان توسط مأموران گارد ساحلی Coast Guard ترکیه و با کمک قایق‌های ماهیگیری محلی نجات یافته‌اند.
براساس این گزارش دو نفر از مهاجرانی که سوار بر این قایق بوده‌اند موفق شدند با شنا کردن خود را به ساحل برسانند. گارد ساحلی ترکیه همچنین اعلام کرد عملیات جست‌و‌جو برای یافتن افراد ناپدید شده همچنان ادامه دارد.
از سوی دیگر خبرگزاری آناتولی در گزارشی اعلام کرد که ۳۷ مهاجر غیرقانونی با ملیت‌های ایرانی، عراقی، افغان و پاکستانی در حالی که تلاش می‌کردند با گذر از ترکیه خود را به اروپا برسانند، توسط مأموران این کشور دستگیر شده‌اند.
بر اساس این گزارش ۲۱ مهاجر دیگر از کشورهای سوریه، فلسطین و سومالی در حالی که سوار بر قایق در حال ترک آب‌های ترکیه به مقصد اروپا بودند در جنوب غرب این کشور دستگیر شده‌اند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ناگفته های دردناک مردی زلزله زده که عکسش جهانی شد! + تصاویر زن جوانی هنگام همخوابی با شوهرش فلج شد ! +عکس تجاوز 4 جوان به حنا 21 دختر ساله در جنگل + عکس قیمت خودروهای دست دوم خارجی با دلار 15 هزار تومان ! + جدول تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دو خانم دانشجو در خیابان خلوت +عکس متجاوز واکنش رییس پلیس آبادان به قتل 2 جوان آبادانی + عکس اجساد قربانیان 16+ سگ دزدی خنده دار در ملاعام+فیلم این 8 مرد تهران و 2 شهر دیگر را نا امن کرده بودند رفتار زننده رئیس پلیس با یک زن و شوهر + تصویر اعتراف یک زن به قتل مادر و خواهرش / صحنه خودکشی لو رفت+ عکس ساکشن برای لاغری ران پا ، زن جوان یزدی را کشت

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident گارد ساحلی Coast Guard اخبار حوادث ایران ترکیه کشته قایق مهاجران عکس فیلم دختر ایران زندگی پدر زن قتل چاقو همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نبرد مرگبار یک مار با حیوانی به نام مونگوس!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: رازبقا tags # حیات وحش ، مار سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • قایق هایی از جنس ملودی (عکس)
  • (ویدئو) نبرد مرگبار یک مار با حیوانی به نام مونگوس!
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر