Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:35:37 GMT

بارش برف در ارتفاعات محور هراز و کندوان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۳۴۵۴

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از بارش برف در ارتفاعات محور "هراز و کندوان" خبر داد و افزود: سطح جاده لغزنده است.

"علیرضا قدمی" با اعلام این خبر، گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی سرد از روز گذشته به استان در حال حاضر شاهد بارش باران در کلیه محورهای مواصلاتی استان هستیم .

وی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان، افزود: وضعیت جوی در ارتفاعات محور "سوادکوه" مه آلود و در منطقه گدوک بارانی و سطح جاده لغزنده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران به رانندگان وسایل نقلیه هشدار داد: ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی با رعایت قوانین و مقررات راهور همواره با سرعت مطمئنه تردد و از سرعت و سبقت غیرمجاز جدا خودداری کنند.

سرهنگ قدمی با اشاره به ترافیک سنگین در منطقه "چلاو" در محور هراز ، افزود: به رانندگان و سایل نقلیه توصیه می شود، با صبر و حوصله رانندگی و در رانندگی شتاب زدگی و عجله نکنند.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه به صورت شبانه روز با شماره 21824439-011 آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد

سید محسن هاشمی در گفت وگ و با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کندوان به دلیل تخلیه با ترافیکی مسدود و تردد از محورهای جایگزین برقرار است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به تصاویر دریافتی، تردد در محو چالوس محدوده میانک، مجلار و در محور هراز مسیر شمال جنوب محدوده‌های چلاو، بایجان شاهند شت ترافیک سنگین در جریان است.

وی گفت: از نظر شرایط جوی شاهد بارش باران در سوادکوه و محور کناره هستیم.

کد خبر 6096141

دیگر خبرها

  • محور کندوان یکطرفه شد
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • هراز یکطرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز