Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره استانی شدن انتخابات و تاثیر آن بر فضای انتخاباتی کشور گفت: معتقدم اگر ساز و کار و نظام انتخاباتی جدید اجرایی شود و همچنین با در نظر گرفتن مسائل و موارد این کار به نفع جامعه و مردم است.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره مزایایی استانی شدن انتخابات و تاثیر آن بر ورود افراد اصلح به قوه مقننه گفت: اگر انتخابات استانی شود، ما شاهد خواهیم بود نخبگان به عنوان نماینده وارد مجلس می‌شوند که علاوه بر تاثیرگذاری بیشتر می‌توانند سطح کیفی خانه ملت را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی مختلف در اجرایی شدن استانی شدن انتخابات گفت: هنگامی که انتخابات استانی شود احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و تخصصی می‌توانند وارد کار شوند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با استانی شدن انتخابات، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی سعی می‌کنند خود را به آن جایگاهی که جامعه از آن‌ها انتظار دارد، نزدیک کنند که این امر بسیار بر کیفیت بحث انتخابات تأثیر می‌گذارد.

وی در پاسخ به این سوال که عده‌ای معقتد هستند استانی شدن انتخابات باعث ایجاد رانت در گروه‌ها و جریان‌های سیاسی می‌شود، برای این‌که چنین چیزی اتفاق نیفتد چه ساز و کاری را باید به کار بست، عنوان کرد: جنبه‌های نظارتی مجلس باید در این مورد افزایش پیدا کند از سوی دیگر هم باید خاطرنشان کرد هر طرح می‌تواند معایب و مزایای خود را داشته باشد.

یوسف‌نژاد تاکید کرد: نباید نگران باشیم زیرا نگرانی خاصی در این مورد وجود ندارد اتفاقا با استانی شدن انتخابات مجلس به رأس امور بودن نزدیک می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات مجلس خانه ملت نخبگان کمیسیون شوراها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای استان لرستان، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: دومین رویداد ملی و استانی جایزه جوانی جمعیت همزمان با روز ملی جوانی جمعیت (۳۰ اردیبهشت) برگزار و با توجه به اینکه این رویداد در ۲ سطح ملی و استانی برگزار می‌شود همه افرادیکه در مرحله استانی شرکت می‌کنندُ همزمان می‌توانند در سامانه ملی ورود و اسناد و مدارک مربوطه را بارگذاری کنند.
فریبا ولیپور افزود: سطح ملی و استانی این رویداد به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند و برگزیدگان هرکدام از این سطوح در روز ملی جمعیت در مراسمی تجلیل خواهند شد.
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان ادامه داد: آئین تجلیل استانی این رویداد ملی در شهرستان خرم آباد و برگزیدگان سطح ملی نیز در ستاد ملی جمعیت در استان تهران تجلیل خواهند شد.
ولیپور با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند مجموعه آثار شرکت کنندگان در بخش‌های هفتگانه خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد و شرکت‌های خصوصی در حوزه جوانی جمعیت و فرزند آوری را در سایت بارگذاری کنند گفت: مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و پس از آن مراحل داوری و تعیین نفرات برتر مشخص می‌شود.
وی افزود: علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند به آدرس اینترنتی https://jameyat.ir مراجعه و آثار و مستندات خود را ارسال کنند.
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با تأکید بر اینکه همزمان امکان ثبت نام در هر ۲ سطح این رویداد امکان پذیر است ادامه داد: افرادی که علاقمند به شرکت در سطح استانی هستند می‌توانند به ایمیل دفتر امور بانوان banovanlr@gmail.com و شماره ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳ و ۰۶۶۳۳۱۹۱۱۵۲ جهت ارسال مستندات خود اقدام کنند.
وی اظهار داشت: همچنین افرادی که در ارسال اثار مشکل دارند و نمی‌توانند در فضای مجازی آثار خود را ارسال و می‌توانند آثار خود را به مراجعه حضوری مجموعه مستندات خود را به دفتر امور بانوان تحویل دهد.
ولیپور گفت: هیات داوران هفت نفر از گروه‌های مختلف هستند و در نشست‌های مختلف مجموعه مستندات را بررسی و از هرکدام از بخش‌های هفت گانه سه عضو را انتخاب می‌کنند و ۲۱ برتر در حوزه جوانی جمعیت در روز ۳۰ اردیبهشت طی مراسمی رسمی با میزبانی دفتر امور بانوان استانداری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند