Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:52:29 GMT

آراد شیراز در پی تثبیت صدرنشینی

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۵۳۵۷

آراد شیراز در پی تثبیت صدرنشینی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، در هفته سوم مسابقات دسته ۲ فوتسال مردان باشگاه های کشور ، تیم آراد فاخر شیراز ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۲۴ آبان به میزبانی سالن کمیته امداد ، میزبان فولاد زرند ایرانیان کرمان است.

آراد فاخر در دو بازی گذشته مقابل تیم های شهید رضایی فیروزآباد و میبد یزد به پیروزی دست یافته و با شش امتیاز ، صدرنشین گروه پنجم لیگ دسته ۲ فوتسال کشور بحساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوکوهکی سرمربی آراد فاخر شیراز گفت : با توجه به بازی های گذشته و برتری که مقابل حریفان به دست آمد ، بازیکنان شرایط خوبی دارند و تمرینات مناسبی پشت سر گذاشتند.

وی إضافه کرد: امیدواریم با حمایت طرفداران در این دیدار خانگی دست پر خارج شویم و به صدرنشینی خود ادامه دهیم.
قضاوت این بازی را محمد شرونی و حسین محمدی از بوشهر بر عهده خواهند داشت.

در دیگر مسابقه گروه پنجم شهید رضایی فیروزآباد دیگر نماینده فارس هم از مارون کهگیلویه و بویراحمد میزبانی می کند.
لیگ دسته ۲ فوتسال مردان باشگاه های کشور با حضور ۳۷ تیم در شش گروه برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور که در جریان نزول بارش رحمت الهی در منطقه سعدی حضور داشت، از تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی سخن گفت.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت احمدبن موسی (ع) افزود: تدبیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب باعث شد تا از تکرار حوادث سیل سال ۹۸ جلوگیری شود.

او همچنین به اقدام به‌موقع گروه‌های جهادی نواحی مقاومت بسیج شیراز و نیرو‌های خدمات‌رسان شهرداری شیراز در کنترل سیلاب و رفع آبگرفتگی در برخی نقاط اشاره کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز نیز در این باره گفت: به دستور شهردار شیراز و اختیار ویژه‌ای که به این سازمان داده شد، این سیل‌بند در چندماه گذشته احداث و هم‌اکنون آب پشت آن جمع و آرام‌سازی و به حرکت خود ادامه می‌دهد.

علی‌حسین عباسی بیان کرد: این سیل‌بند اگر نبود، با حرکت این حجم از آب به سمت سعدی باعث بروز اتفاقات ناگواری می‌شد؛ بنابراین گزارش؛ بند‌های کنترل سیلاب سعدی با هدف کنترل سیلاب‌های فصلی، جلوگیری از انتقال رسوب بیشتر به سمت پایین‌دست احداث شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • 200 روز از جنگ غزه گذشت و اسرائیل به اهدافش نرسید
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد