Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@23:56:58 GMT

جوان ایلامی قهرمان مسابقات ربوکاپ مالزی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۵۷۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، ، مسابقات و رویداد the Malaysia Combat Robot در تاریخ ۱ الی ۷ اکتبر 2018 مصادف با دوشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۷ تا یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۷ با حضور جمعی از کشورهای مختلف جهان باهدف ترویج علم رباتیک در پایتخت مالزی برگزار شد.

"پیمان جاسمی" در این خصوص گفت: تیم اعزامی به این مسابقات با حمایت‌های خوب کانون فرهنگی و هنری محبان علی ابن ابیطالب (ع) استان ایلام در بخش‌های سازه‌های فضایی مقام اول در بین 11 کشور و 600 شرکت‌کننده و در بخش ربات‌های جنگنده سنگین‌وزن در بین 6 کشور و 54 تیم، توانست مقام اول مشترک را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاسمی، با اشاره به اینکه این مسابقات با شرکت 25 کشور به‌صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شد، بیان کرد: این مسابقات در 5 رشته مسابقه‌ای و 14 رشته علمی برگزار شد که تیم اعزامی به سرپرستی این‌جانب در این مسابقات حضور داشت و به مدت 4 روز در مسابقات اصلی شرکت کرده و در دوره‌های آموزشی این رویداد نیز شرکت کردیم.

وی، بیان کرد: عضو هسته علمي سازمان دانش‌آموزی استان ايلام سال 85، دبير انجمن رباتيک کانون نخبگان فني و حرفه‌ای استان ايلام در سال 89 و دبير انجمن برق و رباتيک دانشگاه آزاد اسلامي استان ايلام واحد دهلران ازجمله سوابق این‌جانب می‌باشد و همچنین در مسابقات بخش دانش‌آموزی و مسابقات دانشجویی در بخش رباتیک در کشور شرکت کرده و مقام‌های زیادی در این مسابقات کسب کرده‌ام.

وی، تصریح کرد: مقام چهارم جهاني ربات‌های جنگجو در نوزدهمين دوره مسابقات جهاني ربوکاپ روسيه در آبان ماه سال 96، مقام سوم مسابقات علامه حلي در بخش مسيرياب ويژه در سال 85، تیم برتر فنی در دانشگاه ایلام در سال استارتاپ های استان در سال 95، سرباز نمونه فرماندهی ناجای استان ایلام، مقام اول کشوری دانشگاه سمنان در سال 88 از جمله دیگر افتخارات این‌جانب است.

جاسمی با اشاره به اینکه به‌عنوان داور و دبیر کمیته فنی در بسیاری از مسابقات بخش رباتیک در کشور نیز مشارکت داشته است، یادآور شد: تلاش کرده‌ام در کنار کارهای فرهنگی در مسجد و کانون‌های فرهنگی و هنری، در زمینه علمی و به‌ویژه رباتیک با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و مذهبی، مسیر موفقیت را طی کنم.

جاسمی، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی رویداد IIT هندوستان در شهر بمبئی در تاریخ ۱۴ و ۱۵ دسامبر مصادف با جمعه، ۲۳ آذر ۱۳۹۷ تا شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۷ امید است که همچنان کانون‌های فرهنگی و هنری تیم اعزامی به این مسابقات را هم مانند گذشته همراهی کنید تا بازهم نام مقدس جمهوری اسلامی ایران رو بتوانیم در عرصه علمی بالاتر از کشورهای دیگر قرار دهیم.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه روباتیک و هوش مصنوعی زیر نظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

این دانش آموزان با راهنمایی مربی و حمایت والدین، در مسابقات روبوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و در بین ۴۳ گروه ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقه‌مند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوهشسرا نام نویسی کنند و آموزش ببینند.

در انجمن روباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند و رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است.

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد