Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سخنان سخیف جان بولتون که نشانگر ماهیت ستیزه‌جو و شخصیت کینه‌توز او نسبت به مردم ایران است، سخنی تازه و قابل توجهی نیست.

 بهرام قاسمی درخصوص سخنان اخیر جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرد: سخنان سخیف جان بولتون که نشانگر ماهیت ستیزه‌جو و شخصیت کینه‌توز او نسبت به مردم ایران است، سخنی تازه و قابل توجهی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همان گونه که از دیر باز نشان داده شدیدا نسبت به ایرانیان دارای بغض و کینه‌ای عمیق است. او رفتاری نا به هنجار دارد و از بیماری «ایران آزاری» مزمنی رنج می‌برد. او گاهی آگاهانه یا ناآگاهانه زبان به سخن باز کرده و از کلماتی استفاده می‌کند که معمولا سیاستمداران حرفه‌ای از بیان و به‌کارگیری این نوع کلمات اجتناب می‌کنند.

وی با بیان اینکه اصولا این‌گونه سخن گفتن در قاموس هیچ سیاستمدار حرفه‌ای و تربیت یافته‌ای پیدا نمی‌شود، تاکید کرد: بیان این‌گونه کلمات سخیف توسط این مقام آمریکایی که از گذشته با برخی گروه‌های تروریستی در آمدوشد بوده و از آنان مزد دریافت می‌کند، تعجب‌آور نیست.

قاسمی افزود: او با لذتی تمام و البته بسیار غیرمتعارف و شرم‌آور از ایجاد فشار هر چه بیشتر، تحریم و تهدید ایران سخن می‌گوید. بی‌شک اگر او تاکنون نتوانسته از ایرانی و ایران‌زمین درک و فهم درستی پیدا کند به طور قطع و یقین در آینده‌ای نه‌چندان دور بیش از گذشته امکان فهم توانایی، هوشیاری و هوشمندی ملت ایران و آشنایی با تاریخ و فرهنگ آنان را خواهد یافت.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: عامل زمان، تاریخ و فرهنگ ایرانی همواره توانسته است درس‌های لازم را به نااهلان زیاده‌خواه و زیاده‌گو بیاموزد و آدمیان نادان، سرکش و طغیانگر را به آسانی رام و آرام کند. ملت بزرگ ایران، امروز نیز با صبری راهبردی و هوشمندی همیشگی در مقابل ستیزه‌جویان بیگانه و دشمنان این ملک و ملت ایستادگی خواهد کرد، قطعا این کشور بزرگ و این مردم خردورز اجازه تعبیر خواب‌های آشفته این افراد آشفته‌خو را نخواهد داد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس در مورد ادامه اعتراضات دانشجویی در آمریکا و نوع برخورد مقامات این کشور به این اعتراضات گفت: «اقدام مقامات دولت آمریکا در تحریف واقعیت و توصیف خشم و اعتراضات اصیل دانشجویی و دانشگاهی به عنوان یهودستیزی، به منظور توجیه و استفاده از ابزارهای سرکوب خشونت‌آمیز برای ساکت کردن اعتراضات و تجمعات مسالمت‌آمیز دانشجویان حامی فلسطین، چیزی از قبح عمل آنان کم نمی‌کند.

بیشتر بخوانید؛ واکنش بایدن به خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی

وی گفت: بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم‌آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده‌اند.

کنعانی تاکید کرد: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان و ‎حقوق بشر برافتاده است.

کد خبر: 1229332 برچسب‌ها غزه

دیگر خبرها

  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس در مورد میدان «آرش» از سوی طرف کویتی مردود و مایه تاسف است
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم