Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:07:38 GMT

پنج شب، پنج کتاب، پنج شخصیت

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۶۰۷۸

پنج شب، پنج کتاب، پنج شخصیت

تهران- ایرنا- سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به مناسبت هفته «کتاب و کتابخوانی» رونمایی از 5 کتاب از آثار آیت‌الله محقق داماد، غلامحسین ابراهیمی دینانی، رضا داوری اردکانی، نصرالله پورجوادی و محمدرضا شفیعی کدکنی را با عنوان‌ پنج شب، پنج کتاب، پنج شخصیتِ بی‌بدیل و سرمایه نمادین کشور برگزار می‌کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، شنبه 26 آبان ماه ساعت 17 رونمایی از کتاب مکتب اجتهادی آخوند خراسانی نوشته «آیت الله محقق داماد» با سخنرانی اکبر ثبوت، رحیم نوبهار، داوود فیرحی و علی ططری و یکشنبه 27 آبان ماه ساعت 17 رونمایی از کتاب وحدت هستی و هستی واحد نوشته «غلامحسین ابراهیمی دینانی» با سخنرانی سید مصطفی محقق داماد، حسن سید عرب، علی اوجبی و عبدالله صلواتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دوشنبه 28 آبان ماه ساعت 15 از کتاب خرد و توسعه نوشته «رضا داوری اردکانی» با سخنرانی بیژن عبدالکریمی، حسین کلباسی اشتری و محمدزارع شیرین کندی و روز سه‌شنبه 29 آبان ماه ساعت 17 از کتاب قوت دل و نوش جان نوشته «نصرالله پورجوادی» با سخنرانی کاظم موسوی بجنوردی، بهاالدین خرمشاهی، جمشید کیانفر و احمد پاکتچی رونمایی خواهد شد.
روز چهارشنبه 30 آبان ماه ساعت 18 نیز آیین رونمایی از کتاب رسوم دارالخلافه: نقش آیین‌های ایرانی در نظام خلافت اسلامی نوشته «محمدرضا شفیعی کدکنی» با سخنرانی سیدعلی موسوی گرمارودی، هادی خانیکی، علی بهرامیان و فرهاد طاهری در موزه کتاب و میراث مکتوب ساختمان کتابخانه ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.
فراهنگ **1085** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كتاب كتابخانه ملي هفته كتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

کتاب  «هنرفرازان » متشکل از ۶ بخش آثار هنری با حضور يکصد و پانزده هنرمند، همراه با ۱۱۸ اثر در شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی است که هر يک در بخش ادبی همراهی می شود و هفتاد و سه قطعه از اشعار قدما و شاعران معاصر با چهل و پنج شعر سروده شده توسط هنرمندانی که آثارشان در اين کتاب به چاپ رسيده می‌باشد.

کتاب «هنر فرازان»  به همت خانم ليلا شاهنجرينی و انتشارات عزيزستان منتشر شده است.

انتهای پیام /

خبرنگار: نسترن اسکندرپور 

 

 

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه
  • ورود «غرغر خان» به باغ شادونه
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی