Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@13:08:45 GMT

برانکو گزینه‌ای برای خرید مدافع ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۶۱۸۴

برانکو گزینه‌ای برای خرید مدافع ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، مصدومیت طولانی مدت حسین ماهینی و محمد انصاری سبب شد تا باشگاه پرسپولیس به فکر جذب مدافع برای این تیم بیافتد.

از این رو مدیران باشگاه منتظر تصمیم برانکو ایوانکوویچ در این خصوص هستند تا گزینه های مدنظر خود را به آنها اعلام کند.

سرمربی پرسپولیس که برای تعطیلات به کشور کرواسی رفته است یکشنبه صبح به تهران می آید تا پس از بررسی وضعیت بازیکنان مصدوم خود درباره آینده آنها تصمیم گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال اینکه محمد انصاری برای نیم فصل از لیست بازیکنان پرسپولیس خارج شود وجود دارد اما حسین ماهینی شرایط متفاوتی را خواهد داشت.

با این حال برانکو فعلا گزینه ای را فعلا برای جایگزینی مدافعان مصدوم خود در نظر نگرفته است و بعید هم نیست بدون جذب بازیکن جدید به کار خود ادامه دهد.

کد خبر 4458014

منبع: مهر

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال پرسپولیس حسین ماهینی محمد انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند

مدیران اینتر وعده دادند که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، اینتر در هفته‌ای که سپری شد توانست با برتری برابر میلان برای بیستمین بار به قهرمانی در سری آ برسد. سران تیم ایتالیایی از همین الان به فکر تقویت برای فصل بعد هستند و ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان اختصاص دادند.

بر این اساس مدیران اینتر اعلام کردند ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان هزینه خواهد شد. علاوه بر این، اینتر در حال مذاکره با نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینس دو بازیکنش برای تمدید قرارداد است.

این باشگاه در تابستان با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی نیز به صورت رایگان قرارداد خواهد بست و این دو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می‌شوند.

اینتر علاوه بر سری آ، توانست سوپر جام ایتالیا را نیز در این فصل به دست بیاورد ولی از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حذف شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد

دیگر خبرها

  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • حماسه پورحمیدی با چشمان گریان (عکس)
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند