Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه سی ان ان ضمن شکایت از دولت ترامپ خواستار بازگشت خبرنگار خود به کاخ سفید شده است. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ بین الملل آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، شبکه سی ان ان روز سه شنبه ضمن شکایت از دولت ترامپ خواستار آن شده است که جیم آکوستا خبرنگار این شبکه که اخبار مربوط به کاخ سفید را پوشش می دهد، بار دیگر به کاخ سفید بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش شبکه سی ان ان بر این باور است که لغو مجوز فعالیت آکوستا در کاخ سفید مغایر با حق قانونی آزادی رسانه های خبری است.

پس از مجادله لفظی بین دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و آکوستا در یک کنفرانس خبری طی هفته گذشته، کاخ سفید مجوز فعالیت وی را لغو کرده است.

ترامپ بارها از شبکه سی ان ان به خاطر انتشار اخبار جعلی انتقاد کرده و این شبکه را دشمن مردم آمریکا معرفی کرده است.

جف زوکر از مدیران ارشد سی ان ان با ارسال نامه ای برای جان کیلی مدیر کارکنان کاخ سفید به شدت از این اقدام انتقاد کرده و آن را الگویی برای مقابله و سرکوب هدفمند رسانه های خبری ارزیابی نموده است.

در جریان کنفرانس خبری هفته گذشته ترامپ، یکی از کارکنان کاخ سفید سعی کرد تا میکروفون را از جیم آکوستا بگیرد ولی علی رغم این اتفاقات، سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید مدعی شده است که دسترسی خبرنگار سی ان ان به کاخ سفید به این دلیل لغو شده است که وی با دست خود یک زن جوان را لمس کرده است.

خبرنگار سی ان ان این ادعای سخنگوی کاخ سفید را یک دروغ خوانده است.

در جریان کنفرانس خبری دیروز ، زمانی که جیم آکوستا خبرنگار سی‌ان‌ان از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره گروه‌هایی که از طریق مکزیک به‌سمت شمال حرکت می‌کنند سؤال کرد او ضمن انتقاد از این خبرنگار گفت: سی‌ان‌ان باید از داشتن تو خجالت بکشد. شما مردم را ناامید می‌کنید، شما دروغ می‌گویید.

ترامپ خواستار گرفتن میکروفن از این خبرنگار شد و حاضر به پاسخ به او نشد و با آشفتگی خاصی پشت تریبون قدم زد.

انتهای پیام /

R1036247/P36447/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت ورج، این خبر کمی گیج‌کننده و دور از انتظار به نظر می‌رسد؛ چراکه شبکه اجتماعی فعال در حوزه کسب‌وکار و کاریابی، چرا باید پا به دنیای بازی بگذارد، ولی این مهم اخیرا شکل گرفته است و کاربران لینکدین می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل یا دسکتاپ خود، ۳ بازی گوناگون را انجام دهند.

هرکدام از این ۳ بازی جدید لینکدین را تنها یک بار در روز می‌توانید امتحان کنید. پس از تمام‌شدن نوبت روزانه، کاربر می‌تواند آمار مربوط به عملکردش در بازی را مشاهده کند.

همچنین اطلاعاتی درباره دیگر کاربران و نفرات برتر، همراه با افرادی که در شبکه دوستی شما اقدام به امتحان بازی مشابه کرده‌اند، نمایش داده‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود

به نظر می‌رسد، اینگونه دامنه دنبال‌کردن و متصل‌شدن کاربران به یکدیگر نیز تقویت شود.

کد خبر 849112 برچسب‌ها بازی شبکه‌ اجتماعی اینترنت بازی آنلاین و کامپیوتری

دیگر خبرها

  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان