Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  تمرین تاکتیکی و اردوی صحرایی «یاوران ولایت 7» با حضور بسیجیان پرافتخار گردان های امام حسین(ع) لشکر مردم پایه 41 ثارالله برگزار می شود.

این اردوی صحرایی از روز پنج شنبه 24 آبان ماه به مدت 3 روز در منطقه عمومی سیریز زرند برگزار می شوذ.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح مبارزه علیه ملخ های بومی به ۲۷ هزارهکتار رسید

سعید معین در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار تاکنون در ۲۷ هزارهکتار مبارزه علیه ملخ های بومی در ۱۴ استان کشور صورت گرفته است.

او با بیان اینکه ۸۰ درصد مبارزه علیه ملخ های بومی مربوط به ملخ های مراکشی است، افزود: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه ملخ های بومی تا اوایل شهریور به ۲۰۰ هزارهکتار برسد.

او  گفت: هم اکنون هیچ مشکلی برای تامین سموم مورد نیاز وجود ندارد.

مدیرکل مبارزه با آفات عمومی و همگانی حفظ نباتات با بیان اینکه جای هیچ گونه نگرانی برای مبارزه با ملخ های صحرایی وجود ندارد، افزود: با توجه به شرایط جوی و بارش، خبری از حمله ملخ های صحرایی نیست و به عبارتی دیگر آمدن ملخ در بهار منتفی شده است.

او گفت: اواخر اردیبهشت و خرداد با شروع بادهای موسمی ملخ های صحرایی از شبه جزیره عربستان به سمت ایالت های شمالی هندوستان و تابستان گذرا می روند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • سطح مبارزه علیه ملخ های بومی به ۲۷ هزارهکتار رسید
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان