Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی، گفت: یکی از مجموعه‌های پیشتاز در شناسایی و برخورد با مخلان اقتصادی پلیس بود که نتایج اقدامات آن منجر به دستگیری دو نفر از افراد مؤثر در این عرصه شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک فرمانده نیروی انتظامی و فرماندهان پلیس تهران لحظاتی پیش در ستاد فرماندهی تهران بزرگ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به عملکرد مؤثر پلیس در بازار سکه و ارز و شناسایی مخلان نظم اقتصادی در کشور پرداخت و اظهار داشت: بعد از اتفاقاتی که در بازار سکه و ارز رخ داد یکی از مجموعه‌های پیشتاز در شناسایی و برخورد با مخلین اقتصادی، پلیس بود.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: نتایج اقدامات و عملکرد پلیس منجر به شناسایی و دستگیری مخلین به خصوص دو نفر از افراد مؤثر در این عرصه بود که در نهایت با رسیدگی به پرونده این دو نفر آخرین خبری که امروز شنیده شد مبنی بر آن بود که افراد فوق به دار مجازات آویخته شده‌اند.

وی با تأکید بر این مطلب که پلیس در عرصه اقتصادی نیز همچون عرصه نظم و امنیت با مخلان برخورد خواهد کرد، گفت: اقدامات و عملکرد مأموران ما به خصوص پلیس آگاهی تهران در این عرصه قابل تحسین است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: با توجه به امکانات محدودی که در اختیار داشتیم تاکنون توانسته‌ایم در عرصه خدمت به مردم نقش مؤثری داشته باشیم که باید گفت: مهمترین مزیت ما همکاری مردم با پلیس است و این بالاترین امکانات است.

سردار اشتری یکی از اولویت‌های پلیس در سال ۹۷ را حرفه‌ای شدن مأموران دانست و گفت: برگزاری دوره‌های آ‌موزشی و استمرار آموزش می‌تواند در ارتقای همکاران مؤثر باشد؛ توانسته‌ایم درصدی نسبت به گذشته رشد داشته باشیم که البته با توجه به حجم مأموریت‌ها و اینکه آموزش‌ها در حین خدمت انجام می‌شود نتایج مثبتی را به همراه داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نظم اقتصادی ستاد فرماندهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال انواع نوشیدنی‌های قاچاق در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی امروز ۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار بسته کود شیمیایی قاچاق در رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت