Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@03:17:09 GMT

آتش کشیدن مادر دو کودک در خیابان+عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۷۶۱۷

آتش کشیدن مادر دو کودک در خیابان+عکس

رکنا: زن سادیسمی مادر دو کودک را در خیابان به آتش کشید.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زن جوانی در لوئیزینا به اتهام آزار و اذیت یک زن در خیابان دستگیر شد.

متهم شریتا گریفین 34 ساله که به بیماری سادیسم مبتلا بود زن جوانی را در خیابان دزدید و بعد از شکنجه Torture او را به آتش کشید.

همچنین در این اتفاق قربانی که قصد دفاع از خود را داشت با چاقو به متهم حمله کرد و با زدن چند ضربه کوچک به ران پاهایش او را از پا انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسایه های شریتا که از بیماری او خبر داشتند زمانی که صدای فریاد و التماس یک زن دیگر را در خانه او شنیدند با اداره پلیس Police لوئیزینا تماس گرفتند و گزارش دادند.

اکنون متهم پس از درمان به صورت موقت در زندان Prison است تا زمان دادگاهش به زودی مشخص شود و قربانی به دلیل سوختگی های وارد شده در بیمارستان و تحت نظر پزشکان است .اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 16 ساله در سالن سولاریوم+عکس کینه شخصی بن سلمان از سردار سلیمانی چیست؟! سلطان سکه اعدام شد ! / حکم دو مفسد اقتصادی بزرگ امروز صبح اجرا شد +عکس جزییات آخرین عملیات داعشی ها در شمال ایران! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دختر جوان بعد از قتل مادرش ! +عکس وحشت نرگس از فروخته شدن بچه اش! / این زن باید تن فروشی می کرد! عجیب ترین ادعای یک زندانی پس از آزادی! + فیلم مصاحبه ماجرای نیمه برهنه‌ شدن یک زن در یاسوج / پلیس گزارش داد دختر 14 ساله قربانی حسادت دوستانش شد+فیلم سرنوشت عجیب دانش آموز دبستانی پس از مرگ! / او را به مشهد بردند! سرنوشت عجیب دانش آموز دبستانی پس از مرگ! / او را به مشهد بردند! این مرد خود را به گله کروکودیل ها سپرد تا تکه و پاره شود!+عکس حمله مار به مردی در دستشویی یک اداره + فیلم سوداگری های به راه افتاده زیبایی زنان!

منبع: رکنا

کلیدواژه: شکنجه Torture پلیس Police زندان Prison اخبار حوادث مادر کودک عکس در خیابان آتش کشید عکس دختر فیلم پدر زندگی ایران زن چاقو خانواده پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی صحنه درگیری مزاحمین نوامیس در محله نازی آباد (عکس)

سه مزاحم ناموس که در محله نازی آباد با استفاده از سلاح سر (قمه) ضمن شرارت با ۲ مرد درگیر و آنها را روانه بیمارستان کرده بودند، دستگیر شدند و صبح سه شنبه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) صحنه این درگیری در حضور مردم بازسازی شد.

به گزارش صدای ایران از سایت جمهوری اسلامی ایران،بامداد ۳۱ فروردین امسال سه مرد سوار بر خودرو در خیابان مدائن نازی آباد به یک مادر و دختر هتک حرمت کردند که این کار با واکنش پسر ۱۲ ساله خانواده همراه می‌شود. پس از این اتفاق یکی از سه مرد از خودرو پیاده شده و با قمه به سمت خانواده مذکور حمله می‌کند که با واکنش ۲ مغازه دار منطقه مواجه می‌شود و در نهایت سه شرور هتاک با قمه به مغازه داران مدافع مادر و دختر حمله کرده و هر ۲ نفر را راهی بیمارستان می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بازسازی صحنه درگیری مزاحمین نوامیس در محله نازی آباد (عکس)
  • عکس‌های عجیب از جشن روز دختر در یزد!
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد