Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس پیشنهاد جدید نمایندگان مجلس به دولت برای سهمیه‌بندی بنزین را تشریح کرد.به گزارش بلاغ،محمد خالدی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه‌های دولت برای سهمیه‌بندی بنزین طی ماه‌های آینده، گفت: طبق پیگیری‌هایی که داشتم، دولت برنامه‌ریزی‌ کرده تا بنزین را طی ماه‌های آینده سهمیه‌بندی کند، اما باید این کار، کارشناسی‌شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه هرگونه سهمیه‌بندی بنزین در معیشت اقشار کم‌درآمد و ضعیف جامعه تأثیرگذار است، اظهار داشت: سهمیه‌بندی بنزین موجب تأثیرگذاری و افزایش قیمت کالاهای اساسی می‌شود که این امر سبب فشار بیشتر به اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه خواهد شد، بنابراین دولت باید طوری برنامه‌ریزی‌ کند تا کمترین آسیب به این اقشار جامعه وارد شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در تشریح راهکار برای سهیمه‌بندی بنزین از سوی دولت، افزود: پیشنهاد بنده و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس به دولت این است که به آن دسته از افرادی که خودروی شخصی ندارند، کارت یارانه سوخت ارائه دهد و ماهانه به صورت غیرنقدی این کارت جهت تهیه مایحتاج عمومی شارژ شود.

 خالدی در پایان با تأکید بر اینکه در تدوین  پیشنهاد نمایندگان مجلس برای نحوه سهمیه‌بندی بنزین از نظرات کارشناسان و صاحبنظران این حوزه استفاده شده است، خاطرنشان کرد: این پیشنهاد در قالب نامه‌ای به وزیر نفت ارسال شده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است

سخنگوی دولت با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان در دولت سیزدهم اجرایی شد، گفت: دولت بیشترین مجوز استخدامی را برای آموزش و پرورش صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی بهادری جهرمی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت‌_ در مراسم تجلیل از مقام معلم در شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: الگوی رشد و تعلیم در مملکت ما با کشورهای غربی تفاوت دارد زیرا الگوی غرب را در کودک کشی و حمله وحشیانه به درمانگاه‌ها، مدرسه و دانشگاه و چادرهای کمپ نشین‌ها در رفح و غزه می‌بینیم در حالی که الگوی توسعه و رشد در جمهوری اسلامی در اقتدار دفاعی غرورآفرین سرداران نظام می‌بینیم که از انسانیت دفاع می‌کنند و هر کدام به تنهایی یک معلم اخلاق هستند.

وی افزود: مملکت ما در آینده به سمتی خواهد رفت که معلمان مشخص می‌کنند چون الگوی رشد و توسعه در اقتصاد، فرهنگ، تاریخ، سیاست به دست معلمانی است که به میدان آمدند تا انسان بسازند بنابراین دولت سیزدهم یقین دارد که اولویت با آموزش و پرورش است و در این راستا بیشترین میزان سهمیه به تربیت معلم اختصاص یافته است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه نرخ بی‌سوادی مملکت ما پیش از پیروزی انقلاب نصف میانگین جهانی یعنی حدود ۳۷ درصد بوده است، افزود: اکنون نرخ باسوادی در مملکت ما به ۹۸ درصد رسیده است که از میانگین جهانی بالاتر رفته است بنابراین دشمنان دندان طمع تیز کرده‌اند تا از پتانسیل باسوادی ما برای منافع خود استفاده کنند.

بهادری جهرمی ادامه داد: امید می‌رود همان گونه که با دستان توانمند معلمان نرخ با سوادی در مملکت ما افزایش یافت، مسیر رشد طراحی و برنامه‌ریزی شود
تا در دنیای آینده که دنیای هوش مصنوعی است دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان در دولت سیزدهم اجرایی شد، افزود: دولت بیشترین مجوز استخدامی را برای آموزش و پرورش صادر کرده است.

سخنگوی دولت با اشاره به تأسیس دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان گفت: مقرر شده مکانی برای دانشگاه مشخص شود تا برای مهرماه سال جاری دانشگاه راه‌اندازی شود.

رتبه بندی معلمان پس از یک دهه اجرایی شد

محمدرضا ابراهیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: علی رغم موانع اقتصادی رتبه بندی معلمان پس از یک دهه اجرایی شد.

وی از واریز سرانه معلمان خبر داد و گفت: مهمترین مشکل کمبود و چالش نیروی انسانی بود که سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار معلم در کشور جذب شده است.

کد خبر 750178

دیگر خبرها

  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • باید بعد از انتخابات «لیست‌بندی‌ها» را کنار گذاشت
  • سقف قرارداد های موقت ۵ ساله می‌شود؟
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود