Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@10:28:39 GMT

کاخ سفید بار دیگر متلاطم شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۸۱۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، خبرگزاری رویترز گزارش داد: در پی اعلام تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای برکناری چند تن از مقامات ارشد کابینه‌اش کاخ سفید بار دیگر متلاطم شد.

سه عضو کابینه ترامپ شامل جان کلی، رئیس دفتر او، کرستن نیلسن، وزیر امنیت داخلی، و رایان زینکی، وزیر کشور، به زودی کنار خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته رویترز، تغییر کارمندان کاخ سفید در روز‌های پیش از انتخابات (میان‌دوره‌ای کنگره) هفته گذشته متوقف شد. در واقع برخی مقامات ارشد حزب جمهوری‌خواه از ترامپ خواسته بودند از اخراج کارکنان کاخ سفید خودداری کند تا تصور بی‌نظمی در کاخ سفید کاهش بیابد.

جف سشنز، دادستان کل آمریکا، هفته گذشته چند ساعت بعد از اعلام نتیجه انتخابات از سمت خود برکنار شد.

یک مطالعه موسسه بروکینگز نشان می‌دهد ترامپ در مدت ۲۲ ماه حضور خود در کاخ سفید بیش از پنج رئیس جمهور گذشته در آمریکا کارکنان ارشد خود را تغییر داده است.

منابع کاخ سفید گفتند ترامپ همچنین قرار است میرا ریکاردل، معاون مشاور امنیت ملی، را به درخواست همسرش ملانیا ترامپ و بعد از رخداد درگیری میان این دو نفر در سفر اخیر به آفریقا برکنار کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...