Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد گفت: ۳ سارق حرفه‌ای لوازم ایستگاه‌های منبع آب در شهرستان بجنورد دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ علی پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم اقدام به سرقت Stealing لوازم و تجهیزات از ایستگاه‌های منبع آب در سطح شهرستان می‌کنند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نهایتا ماموران پاسگاه انتظامی خوش منظر موفق شدند با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی این افراد را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: ماموران در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند ۳ سارق حرفه‌ای را در حین سرقت از یک ایستگاه منبع آب دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال کنند.

سرهنگ پاکدل با اشاره به اینکه تعداد یک دستگاه وانت و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت که برای انجام سرقت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت توقیف و به پارکینگ انتقال و اموال مکشوفه نیز که شامل فنس و لوله و ... بود نیز تحویل اداره آب و فاضلاب شد، خاطر نشان کرد: این افراد بعد از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 16 ساله در سالن سولاریوم+عکس کینه شخصی بن سلمان از سردار سلیمانی چیست؟! سلطان سکه اعدام شد ! / حکم دو مفسد اقتصادی بزرگ امروز صبح اجرا شد +عکس جزییات آخرین عملیات داعشی ها در شمال ایران! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دختر جوان بعد از قتل مادرش ! +عکس وحشت نرگس از فروخته شدن بچه اش! / این زن باید تن فروشی می کرد! عجیب ترین ادعای یک زندانی پس از آزادی! + فیلم مصاحبه ماجرای نیمه برهنه‌ شدن یک زن در یاسوج / پلیس گزارش داد دختر 14 ساله قربانی حسادت دوستانش شد+فیلم آتش کشیدن مادر دو کودک در خیابان+عکس تجاوز به دختر 3 ساله توسط مرد شلخته! سرنوشت عجیب دانش آموز دبستانی پس از مرگ! / او را به مشهد بردند! جراحی میلیاردی یک زن برای عروسک شدن! + عکس ماهی 1 میلیون تماس با پلیس گرفته می شود +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت Stealing اخبار حوادث دستگیر بجنورد آب منبع حوادث بجنورد دستگیر شد عکس دختر فیلم پدر ایران زندگی زن چاقو پسر قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد

به گزارش خبرگزارش صدا و سیمای استان لرستان، سارقان کابل و تجهيزات مخابراتي در خرم آباد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامي خرم آباد از دستگيري ۲ سارق حرفه اي کابل و تجهيزات مخابراتي و کشف ۱۵ فقره سرقت در خرم آباد خبر داد.

نبي اله قاسمي اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهيزات مخابراتي در سطح شهر ستان خرم آباد، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي کلانتري ۱۶ با اقدامات و رصد هاي اطلاعاتي ۲ سارق سابقه دار را در اين رابطه شناسايي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي طي يک عمليات ضربتي دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

فرمانده انتظامي خرم آباد افزود: در تحقيقات انجام شده، متهمان به ۱۵ فقره سرقت انواع کابل و تجهيزات مخابراتي اعتراف کردند.

قاسمي ادامه داد متهمان به دستگاه قضائي معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان