Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@22:47:51 GMT

کلاهبرداران میلیاردی در بجنورد به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۸۵۴۳

کلاهبرداران میلیاردی در بجنورد به دام افتادند

خراسان شمالی-سرهنگ رضا عرب زاده جزئیات دستگیری کلاهبرداران میلیاردی و کشف دام قاچاق در استان را تشریح کرد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا عرب زاده، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۲ نفر کلاهبردار حرفه ای با ۸۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام ۲ مورد شکایت مبنی بر اینکه فردی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری به روش جعل امضاء و جعل اسناد کرده، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب زاده با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق به شناسایی محل اختفای فرد مورد نظر شدند، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند ۲ نفر کلاهبردار حرفه ای را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان بعد از مواجه با مستندات و ادله کافی به ۲ فقره کلاهبرداری به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال اعتراف کرد، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

کشف ۳۶ راس دام قاچاق

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی همچنین از کشف ۳۶ راس دام قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای در فاروج خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش دام قاچاق در شهرستان فاروج بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل نگهداری این احشام را در حوالی شهرستان فاروج شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی ماموران این پلیس در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند ۳۶ راس دام قاچاق به ارزش ۳۴۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات یک قاچاقچی نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد، خاطر نشان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی و دام های مکشوفه نیز تحویل اداره دام پزشکی استان شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دام قاچاق کلاهبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه انوه در یکی از محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیونت باری سفید مشکوک را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو ۸ دستگاه جک کامیون و تریلی از نوع ۵۰ تن، ۳۰ تن و ۱۰ تن استوک فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان افزود: در این رابطه راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه