Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@17:05:21 GMT

حادثه در معدن آب نیل کرمان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۹۰۰۵

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز کرمان مسئول اداره بهداشت ایمنی محیط زیست و انرژی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان در ارتباطی تلفنی گفت: کارگرِ متوفی در بخش دیگری از معدن مشغول بکار بوده که به اصرار یکی دیگر از کلرگران برای کمک وی بخش تخلیه زغال شده و متاسفانه بر اثر سقوط جان باخته است .
گلستانی ، خطای فردی و رعایت نکردن ایمنی را از دلایل فوت این کارگر  اعلام کرد و افزود: این کارگر نباید بدون اطلاع و عدم رعایت نکات ایمنی وارد این قسمت معدن می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که این مطالب را از قول مسئول ایمنی معدن اعلام کرد ، گفت : در بازدید محل حادثه ، ارزیابی بیشتری از علت آن بدست خواهد آورد.  
معدن زغال سنگ آب نیل کوه باداموئیه در نزدیکی شهرکرمان قرار دارد .
یاداور می شود : شهریور امسال نیز در معدن یاد شده ، یک کارگر بر اثر سقوط یک تخته سنگ فوت کرد و دیروز دومین حادثه منجر به فوت در دو ماه اخیر روی داده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زغال حادثه فوت کارگر معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....

همشهری آنلاین - حوادث: چند روز پیش جنایت هولناکی در قهوه خانه ای واقع در شهرری رخ داد. آن روز کارگر اخراجی قهوه خانه با نقشه قبلی از در وارد قهوه خانه شد و کارگری که به تازگی در آنجا استخدام شده بود را با ضربات چاقو به قتل رساند. او سپس تمام قلیان هایی که در قهوه خانه بود را شکست و فرار کرد. به دنبال این حادثه،‌ ماجرا به تیم جنایی پایتخت گزارش شد. با حضور کارآگاهان جنایی در محل حادثه بررسی‌ها آغاز و هویت قاتل شناسایی شد. دوربین های مداربسته، تصاویر جنایت را ثبت کرده بود و از سوی دیگر صاحب قهوه خانه در تحقیقات گفت: قاتل در اینجا کار می کرد اما به خاطر رفتارهای نامناسبی که داشت اخراجش کردم. بعد از آن مقتول به جای او در قهوه خانه مشغول به کار شد و همین موجب شده بود کارگر اخراجی از او کینه به دل بگیرد و دست به این جنایت انتقام جویانه بزند.

با این اطلاعات، دستور بازداشت قاتل فراری صادر شده و هم اکنون تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

کد خبر 847306 برچسب‌ها فراجا قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه