Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی کفاشیان‌، درباره تهدید صریح فدراسیون فوتبال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به سایت فدراسیون فوتبال گفت: مشکلات امروز قانونی فوتبال باید در گذشته توسط وزارت ورزش و جوانان حل می شد. هیچ قصوری در این باب متوجه مجلس نیست.

وی ادامه داد: وقتی وزارت ورزش هیچ همتی برای اصلاح اساسنامه فدراسیون ها انجام نداده است و اساسنامه فدراسیون فوتبال از نگاه مجلس همچنان آماتور و غیر حرفه ای است چگونه نهادهای بالادستی فوتبال باید باور کنند که ما حرفه ای هستیم و می توانیم در لیگ قهرمانان آسیا حرفه ای بازی کنیم یا در جام ملت ها و جام جهانی حرفه ای شرکت کنیم؟

نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود:مجلس به درستی می گوید هیچ نهادی تا به حال درخواست تغییر اساسنامه فدراسیون ها و به ویژه فدراسیون فوتبال را نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع باید از طریق وزارت ورزش انجام می گرفت که تاکنون انجام نشده و ریشه مشکلات امروز ما در کم کاری های دیروز است.

کفاشیان‌ تصریح کرد: رئیس و هیات رئیسه فدراسیون در چند نامه قبلی و همین دیروز طی نامه ای به وزیر ورزش به عنوان بالاترین مرجع ورزشی که برای همه فدراسیون ها تعیین تکلیف کرده اند اعلام کردند هیچ مشکلی با هیچ قانونی ندارند و خاضعانه در خدمت ورزش کشور هستند همانطور که نتایج به دست آمده در سال های اخیر گواه این مدعا است. اکنون تنها وزارت ورزش است که باید مطابق بند یک اساسنامه فدراسیون که ۱۱ سال پیش به تایید دولت و فیفا رسید و کاملا این فدراسیون را نهادی غیردولتی و غیرعمومی تلقی کرده است  نحوه اجرای این قانون را با توجه به مذاکره حضوری رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با وزیر ورزش در تهران اعلام کند.

کفاشیان تصریح کرد: وظیفه رئیس و هیات رئیسه فدراسیون این است که برای تیم های ملی و همچنین نمایندگان آسیایی شامل پرسپولیس، استقلال،سایپا و ذوب آهن در عرصه های بین المللی نهایت تلاش خود را چون گذشته به کار بندند. به هر حال هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از تصمیم وزیر ورزش و جوانان صادقانه و خاضعانه اقدام خود را انجام خواهند داد.

کد خبر 4458263

منبع: مهر

کلیدواژه: علی کفاشیان فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادرس: مشغول جراحی هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی اظهار داشت: مراسم غمناکی است. او از همه نظر مرد خاصی بود. اخلاق، رفتار، کردار، مردمداری، سلامت، وفاداری و قدرشناسی خصوصیاتی است که خیلی کم در همه دیده می‌شود اما در او بود. خدا به او نعمتی داده بود که او را خاص کرده بود.

او ادامه داد: به قول شماها، صدای او مخملی بود. من از قبل انقلاب صدای او را می‌شنیدم، حالم خوب می‌شد. خودم که وارد ورزش شدم، از او معرفت و بزرگی یاد گرفتم. دلم می‌خواهد مردم قدر انسان‌های بالیاقت مثل اسکویی را بدانند. من 39 سال است که در خدمت ورزش هستم و از خبرنگار، گوینده و گزارشگر آدم‌های زیادی دیدم اما او از آن دسته بود که تک بود. روحش شاد باشد.

مهدی دادرس در واکنش به حکم صادر شده در راستای اتفاقات بازی دو تیم پرسپولیس-سپاهان توضیح داد: خواهشا از خلاف حمایت نکنید. حرفه‌ای یا غیر حرفه‌ای ندارد. یک خلافی صورت گرفته و کمیته انضباطی هم با قاضیان عالی رتبه‌ای که دارد حکم داده. جراحی، خون‌ریزی و درد دارد و اجازه دهید این جراحی در فوتبال صورت بگیرد. اینکه ما در ساختار ورزشگاه‌داری حرفه‌ای نیستیم، دلیل خوبی نیست. محرومیت آن پیرمرد هم که ثبت شده و اگر اعتراض کند در کمیته استیناف تصمیم خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد