Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@18:25:35 GMT

رصد ترافیکی به روزتر می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۹۲۰۳

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اعتماد مردم به پلیس افزایش یافته است، از توسعه استفاده از فناوری در­ رصد و ساماندهی ترافیک خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار حسین اشتری امروز در بازدید از ستاد نیروی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران افزود: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اجرای دقیق و­ به موقع ماموریت های خود، نظم، آرامش­ و اقتدار را به ارمغان اورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده نیروی انتظامی گفت: یکی از موضوع های اولویت دار بحث ترافیک است که الحمدلله با برنامه ریزی های خوب، کمتر از گذشته شاهد تلفات و صدمات هستیم اما حتی یک کشته نیز برای ما ناراحت کننده است و باید به وضع ایده آل برسیم. وی افزود: استفاده از تکنولوژی برای­ رصد ترافیکی یکی از اولویت ها­ بوده و راه اندازی مونیتورینگ هوشمند راهور تهران بزرگ بر همین اساس است­ و ما هر سال شاهدیم ترافیک با توجه به افزایش تولید خودرو روان تر می شود. وی­ گفت: در خصوص تامین تجهیزات ترافیکی پیشنهادهایی را به مسئولان داده ایم تا وضعیت بهتر هم بشود.
سردار اشتری افزود: آموزش کارکنان نیروی انتظامی در اولویت است و این روند موجب­ حرفه ای شدن تلاش همکاران ما می شود. وی در خصوص مخلان اقتصاد هم با بیان یکی از موضوعات دیگر نیروی انتظامی شناسایی افراد مخل در اقتصاد کشور است، گفت: مشاهده­ کردیم بعد از اتفاقاتی که در­ بازار ارز و سکه پیش آمد این مجموعه پیشتاز بود و توانست مخلان اقتصادی را به مراجع قضایی معرفی کند و صبح امروز دو نفر از آنان به دار مجازات آویخته شدند. وی گفت : نیروی انتظامی یک مجموعه اجتماعی محور است یعنی اقدامات بر اساس نیازمندی که مردم دارند، انجام می شود و ماموریت های نیروی انتظامی جدا از مردم نیست بلکه کنار مردم و همگام با آنان است. سردار اشتری افزود: نظارت ستادی انجام و برخی معایب نیز مشخص شد که باید هرچه زودتر برطرف شود.
وی گفت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با فعالیت های انجام داده توانسته اثرات مثبتی را در جامعه بگذارد و امروز نیز اصحاب رسانه مسئولان و مردم ارتباط خوبی با پلیس دارند و پلیس نیز پیگیر مسایل آنهاست. فرمانده ناجا گفت: یکی از کارهای بزرگی که صورت گرفت امنیت مراسم جاماندگان از­ اربعین بود که بیش از دو میلیون نفر از میدان امام حسین(ع)  تا حرم عبدالعظیم  (ع) بدون هیچ ناامنی­ و بی نظمی، عزاداری کردند.
وی افزود: نظارت ستادی تهران بزرگ رشد قابل قبول داشته است و ظرفیتی که در همکاران ما وجود دارد موجب سرعت­ و دقت بیشتر می شود و این رشد بایستی­ به صورت مستمر و مداوم باشد. فرمانده نیروی انتظامی گفت: یکی از موضوع هایی که ­اهمیت­ دارد امنیت اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی است که باید این امنیت روز به روز ارتقا پیدا کند.
وی گفت: خوشبختانه شاهد فعالیت خوب پلیس های تخصصی هستیم ، البته ممکن است ضعف هایی وجود داشته باشد که یکی از آنها برخورد با معتادان است به ویژه معتادان متجاهر که گزارش های متعددی را از محل های مختلف داریم که بایستی به این موضوع نیز رسیدگی شود. سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی با قاچاقچیان­ و فروشندگان مواد مخدر­­ با قدرت برخورد می کند اما مشکل ما در بخش معتادان متجاهر است که اگر امکانات بازپروری مهیا شود نیروی انتظامی ظرف 48 ساعت تمامی معتادان را در تهران­ و کل کشور­ جمع آوری می کند.
 وی گفت: باید در این زمینه شهرداری ها و مراکزی که در این زمینه وظیفه دارند اهتمام ورزند و مکان هایی را برای بازپروری معتادان مهیا کنند. سردار اشتری اظهار داشت: آمادگی داریم هروقت این مراکز اماده شود کل کشور را از وجود معتادان پاک سازی کنیم.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نیروی انتظامی رصد ترافیک ناجا سردار اشتری تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی