Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@14:59:59 GMT

جنجال بر سر عروسک خرسی ترامپ ساخت چین +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۹۸۳۹

جنجال بر سر عروسک خرسی ترامپ ساخت چین +عکس

رکنا: تبلیغات مربوط به عروسک خرسی ترامپ نخستین بار در سال ۲۰۱۷ در توییتر منتشر شد؛ اما تا امروز توجه زیادی به آن نشده بود. در این ویدئوی تبلیغاتی افرادی مثل سربازان نظامی که این خرس را در دست دارند، درباره علاقه خود به این خرس می‌گویند.

اما ویدئوی تبلیغاتی عروسک خرسی ترامپ Trump پس از آنکه در هفته جاری برای نخستین بار از شبکه فاکس نیوز هم پخش شد، مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب این است که این خرس ترامپی در واقع ساخت کشور چین است! این در حالی است که ترامپ بار‌ها گفته که پکن باعث از دست رفتن مشاغل در آمریکا شده است و جنگی تجاری علیه چین به راه انداخته است. او همچنین از شرکت‌های آمریکایی که کارخانه‌های تولید محصولاتشان در چین قرار دارد، خواسته است کارخانه‌های خود را به آمریکا منتقل کنند.

یکی از کاربران در حساب توییتر خود نوشت که پس از تماس با رئیس این شرکت، وی تأیید کرده است که عروسک خرسی‌های ترامپ ساخت کشور چین هستند.

این خرس ۲۲ اینچی (۵۵ سانتی متری) ترامپ که هم اکنون به صورت آنلاین در وبسایت آمازون هم به فروش می‌رسد، یک مدرک شناسایی معتبر دارد. در داخل بسته بندی آن یک پتو که با پرچم آمریکا تزئین شده است هم وجود دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 16 ساله در سالن سولاریوم+عکس سلطان سکه اعدام شد ! / حکم دو مفسد اقتصادی بزرگ امروز صبح اجرا شد +عکس جزییات آخرین عملیات داعشی ها در شمال ایران! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دختر جوان بعد از قتل مادرش ! +عکس وحشت نرگس از فروخته شدن بچه اش! / این زن باید تن فروشی می کرد! عجیب ترین ادعای یک زندانی پس از آزادی! + فیلم مصاحبه ماجرای نیمه برهنه‌ شدن یک زن در یاسوج / پلیس گزارش داد تجاوز به دختر 3 ساله توسط مرد شلخته! دستگیری وکیل و دادستان متجاوز به کودکان+عکس فیلم لحظه خودکشی دختر دانش آموز دبیرستانی در ساری ماهی 1 میلیون تماس با پلیس گرفته می شود +عکس کینه شخصی بن سلمان از سردار سلیمانی چیست؟! آتش کشیدن مادر دو کودک در خیابان+عکس فیلم لحظه دزدی از یک گالری نقاشی

منبع: رکنا

کلیدواژه: ترامپ Trump چین عروسک عکس تبلیغاتی ترامپ عکس دختر فیلم ایران پدر زندگی زن چاقو پسر قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود

برنی سندرز به شایعات مربوط به کناره‌گیری‌اش از سیاست پایان داد و عنوان کرد بار دیگر نامزد مجلس سنا می‌شود.

به گزارش مشرق، در حالی که گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد برنی سندرز مبنی بر کناره‌گیری از سیاست به دلیل سن بالایش مطرح شده بود، این سناتور دموکرات ۸۲ ساله آمریکایی در اظهاراتی، بیان کرد بار دیگر برای نامزدی مجلس سنا اقدام می‌کند.

به گزارش آسوشیتدپرس، سندرز در حالی از تصمیم خود برای ورود به سنا خبر داد که مواضعش در مورد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان جنگ غزه به شدت انتقادی شده و مدت‌هاست، شکاف گسترده‌ای میان دیدگاه‌های او و بایدن در اینباره ایجاد شده است.

سندرز از نحوه مدیریت بایدن در رابطه با رژیم اسرائیل انتقاد کرده و خواستار پایان فوری جنگ غزه شده است. در این راستا تاکید وی بر گسترش کمک‌های بشردوستانه برای حمایت از مردم غزه و توقف حمایت‌های رئیس‌جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی بوده است.

این سناتور دموکرات آمریکایی در گفتگو با آسوشیتدپرس به صراحت عنوان کرد: ما در یک لحظه سیاسی پیچیده و دشوار زندگی می‌کنیم و من به شدت با بایدن در مورد جنگ غزه مخالف هستم.

سندرز در رابطه با انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو در آمریکا نیز اظهاراتی را مطرح و با اشاره به رقابت میان ترامپ و بایدن اینطور بیان کرد: دونالد ترامپ از من خطرناک‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکاست.

وی با ترسیم چشم‌انداز احتمالی از بازگشت ترامپ به کاخ سفید، هدف خود از تلاش برای بازگشت به سنا را ناشی از نگرانی در مورد آینده دموکراسی در آمریکا اعلام کرد و گفت از بسیاری جهات انتخابات ۲۰۲۴ را مهم‌ترین انتخابات در طول زندگی مردم آمریکا می‌داند.

او پس از اعلام نامزدی دوباره‌اش برای تداوم حضور خود در سنا، در این رابطه که احتمال دارد آمریکا در صورت بازگشت ترامپ از یک کشور دموکرات به سمت کشوری اقتدارگرا حرکت کند، هم صحبت کرده و عنوان کرد برایش سوال است که آیا پس از برگزاری نتایج انتخابات ۲۰۲۴ دولتی کارآمد در این کشور روی کار خواهد آمد یا خیر.

از زمان آغاز جنگ غزه، سندرز از جمله مهم‌ترین سیاستمداران آمریکایی بوده است که مواضع حمایت‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا در قبال رژیِم صهیونیستی را مورد نقد قرار داده و از برقراری آتش‌بس دائمی در غزه حمایت کرده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • نهنگ تک‌شاخ، تازه‌ترین عروسک ریزگرانشی ناسا / عکس
  • نهنگ تک‌شاخ براق به فضا می‌رود
  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • ماجرای جنجال محمد طالقانی در جام آریامهر + فیلم
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • (ویدئو) نظامیان اوکراینی ماکت ترامپ را آتش زدند
  • پاسخ غیرمنتظـره علی مطهری به جنجال اخراج دختر دف‌نـواز | فیلـم
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی