Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان جوان عطایی در اندیشیه کسب پیروزی بیرون از خانه در جدال جذاب با قعرنشین لیگ برتر والیبال در ارومیه به مصاف می‌رود. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته تیم کاله نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال عصر امروز در سالن غدیر ارومیه به مصاف تیم درنا ارومیه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بهروز عطایی که هفته گذشته در آمل با نتیجه سه بر دو در مقابل تیم فولاد سیرجان ایرانیان به پیروزی ارزشمندی دست یافته بودند این هفته برای کسب پنجمین پیروزی خود در لیگ برتر به میدان می‌روند.

تیم والیبال کاله آمل با کسب چهار پیروزی، دو شکست 10 امتیازی است و در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال قرار دارد و برای رسیدن به رده‌های بالاتر جدول و ماندن در جمع مدعیان نیاز به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه دارند.

در آن‌ سوی میدان نیز تیم درنا ارومیه که این روزها در انتهای جدول و در بحران قرار دارد بدون پیروزی در رده سیزدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر والیبال حضور دارد.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز بین المللی عربستان برگزار شد و نماینده ایران موفق به شکست حریف خود شد. 

نوشاد عالمیان در دوره نخست جدول اصلی مسابقات توانست بازیکن چین تایپه که رنکینگ ۲۹ جهان را داشت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. 

عالمیان پیش از این در جدول مقدماتی توانسته بود با شکست حریفانی از اتریش بلژیک و مصر به جدول اصلی مسابقات صعود کند. 

نتیجه بازی به شرح زیر است: 

مرحله یک سی و دوم نهایی جدول انفرادی 
نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان ) ۳ - چنگ کائو از چین تایپه ( رنکینگ ۲۹ جهان) ۲
امتیاز:  ۹ - ۱۱، ۱۱ - ۷، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۲، ۱۱ - ۴ 

دیگر خبرها

  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون