Web Analytics Made Easy - Statcounter

به اعتقاد آنها کارلوس کی روش هر طور بود، باید برنامه هایش خارج از ایران را کنسل می‌کرد و برای تماشای دیدار پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز، در روزی که روسای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران حضور داشتند، به ورزشگاه آزادی می‌رفت تا با حضورش به شاگردان برانکو در فینال لیگ قهرمانان روحیه مضاعف می‌داد، اما این اتفاق رخ نداد تا سوژه جدیدی برای انتقاد به منتقدان کی روش بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در مورد بخش اول یعنی انتقاد از عدم حضور کی روش در فینال اما با یک معمای بزرگ نیز مواجه شده ایم.

آن دسته از پیشکسوتان که می‌گویند کی روش، چون دشمن پرسپولیس است، برای دیدن فینال لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه نرفت، چرا خودشان راهی استادیوم نشدند تا از پرسپولیس حمایت کنند؟ به غیر از تعداد معدود و انگشت شماری مثل محمود خوردبین، علی پروین و... هیچ کس به حمایت از پرسپولیس نپرداخت آن وقت همان‌ها که بازی را از طریق تلویزیون دیدند (البته اگر بازی‌های پرسپولیس را دنبال کنند) منتقد کی روش هستند که چرا راهی ورزشگاه نشدند، آن هم در شرایطی که پیش بینی می‌شد با حضور کی روش در ورزشگاه، ممکن بود به جایگاه سرمربی تیم ملی توسط برخی تماشاگران توهین شود!

به نظر می‌رسد برخی فقط به دنبال بهانه‌ای برای انتقاد هستند و گرنه خودشان می‌توانستند زودتر از سرمربی تیم ملی به ورزشگاه بروند و یا قبل از فینال، در هتل محل اقامت سرخپوشان حاضر شده و به بازیکنان این تیم روحیه بدهند، اما همین کار ساده را هم انجام ندادند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران پرسپولیس فیفا کنفدراسیون فوتبال ورزشگاه آزادی لیگ قهرمانان پیشکسوتان لیگ قهرمانان آسیا علی پروین بازی تلویزیون سرمربی تیم ملی تیم ملی باشگاه پرسپولیس پیشکسوتان سرمربی تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه آزادی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی

به گزارش همشهری آنلاین کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

کد خبر 849075 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که با سرطان می‌جنگد
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که باسرطان می‌جنگد
  • بانوی پرسپولیسی مهمان تمرین؛ استقبال اوسمار از زنی که با سرطان می‌جنگد + فیلم
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!