Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@03:54:27 GMT

استاندار همدان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۰۷۵۷

استاندار همدان مشخص شد

به گزارش ایکنا از همدان، سیدسعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان به عنوان استاندار همدان معرفی شد.
در جلسه امروز هیئت دولت محمدجواد فدایی استاندار کرمان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان، فتح الله حقیقی استاندار زنجان و احمد موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان شدند.
بر اساس قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، 14 استاندار بازنشست شده بودند که محمدناصر نیک‌بخت، استاندار فعلی همدان نیز مشمول این قانون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهرخي اهل خرم‌آباد است وی از آبان 1392 در سمت معاون سياسي، امنيتي استانداري لرستان مشغول بود، او سپس از هفتم آذرماه 95 به قزوین رفت و معاون سياسي امنيتي استانداري قزوین شد. او آبان ماه سال 96 جایگزین محمدابراهیم الهی‌تبار به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان شد و اینک بعنوان استاندار همدان معرفی شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان استاندار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت مرتضی مطهری ۸ تا ۱۴ اردیبهشت به نام هفته عقیدتی و سیاسی نامگذاری شده است بیان کرد: به این مناسبت ۳۰ عنوان برنامه عقیدتی در سطح استان همدان اجرا می‌شود.

سرهنگ همدانی افزود: برگزاری جشنواره‌های شهرستانی و استانی، نشست‌های عقیدتی با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی و معرفی یگ الگو نمونه اخلاق از جمله این برنامه هاست.

او همچنین گفت: معرفی آثار به جای مانده از شهید مطهری نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد تا دانش آموزان، بسیجیان و معلمان بیشتر با این شخصیت برجسته آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است