Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم توپکا به لیگ برتر بازگشت.

طرفداری- بعد از برگزاری مراسم قرعه‌کشی و در نهایت اعلام برنامه هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان، فریبا سلیمانی، از مسائل پشت پرده فدراسیون والیبال برای انتخاب بازیکن و مربی در تیم‌ توپکا خبر داد.

به گزارش فارس، سلیمانی در حالی که مدعی شده بود فدراسیون در انتخاب مربی دست داشته و همین عامل باعث شده تا مدیرعامل توپکا همکاری‌اش را با وی ادامه ندهد، اما صدیقه کعبی‌زاده نایب‌رئیس فدراسیون این ادعا را رد و تاکید کرد هیچ دخالتی در انتخاب مربی در تیم توپکا نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاقات، فدراسیون والیبال در خبری اعلام کرد تیم‌های توپکا و نشاط مهر فارس از لیگ برتر کنار گذاشته‌ شدند چون مدارک‌شان ناقص بوده است. در نهایت اعلام شد مسابقات لیگ با حضور 5 تیم از 24 آبان آغاز می‌شود اما در خبری که امروز در سایت فدراسیون منتشر شده حکایت از این دارد توپکا به لیگ بازگشته و دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

در حال حاضر مشخص نیست کدام مربی هدایت این تیم را برعهده گرفته و بازگشت این تیم نیز عجیب به نظر می‌رد.

لیگ برتر والیبال بانوان از روز پنجشنبه و با برگزاری 2 دیدار آغاز خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسفندیار: پائز انگیزه زیادی دارد/ تمام توان خود را می‌گذاریم

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: موریس موتا پائز برای رسیدن به نتیجه دلخواه فدراسیون، بازیکنان و مردم انگیزه‌های فراوانی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین اسفندیار دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: مدت زیادی نیست که من به اردوی تیم ملی ملحق شده‌ام. بر اساس چیزی که از تمرینات تیم ملی متوجه شدم آقای پائز برای رسیدن به نتیجه دلخواه فدراسیون، بازیکنان و مردم انگیزه‌های فراوانی دارد. ایشان تمام توان خود را می‌گذارد و هر روز تمرینات جدیدی را ارائه می‌دهد تا در آماده‌ترین شکل ممکن به مسابقات لیگ ملت‌ها اعزام شویم. قطعاً بچه‌ها دوست دارند صعود به المپیک را جشن بگیرند و به نوعی این کار نشدنی را انجام دهیم. اگر تیم به المپیک برود شرایط متفاوت خواهد شد و دوباره نگاه‌ها به سمت والیبال بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: قطعاً تمام توان خود را می‌گذاریم و امیدوارم که بتوانیم به المپیک صعود کنیم تا هم خواسته‌های فدراسیون برآورده شود و هم به چیز‌هایی که خودمان می‌خواهیم برسیم و در آخر اینکه مردم نیز از مار راضی باشند.

اسفندیار درباره ترافیک بالای پست قدرتی در تیم ملی افزود: من هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم. نظر سرمربی است که چه کسی بازی کند و چه کسی ذخیره باشد. قطعاً من تمام توان خودم را می‌گذارم تا به تیم ملی که همه سرباز آن هستیم کمک کنم. اگر همراه تیم باشم که تمام توان خود را می‌گذارم و اگر نباشم انرژی خود را به تیم می‌دهم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

دیگر خبرها

  • اسفندیار: پائز انگیزه زیادی دارد/ تمام توان خود را می‌گذاریم
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • شوخی عجیب ماشاریپوف با هاشمی‌نسب (عکس)
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین