Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی با اشاره به‌پیش‌بینی برگزاری 73دوره آموزشی برای کارشناسان این حوزه در سال جاری از اجرای 40 درصد این دوره‌ها خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، علیرضا صمدی‌خوش‌خو با اعلام این خبر عنوان کرد: از ابتدای سال جاری 1226 نفر در دوره‌های آموزشی اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی با بیان این‌که برای برگزاری سه دوره آموزشی عمومی نیز برنامه‌ریزی‌شده است، افزود: دوره‌هایی را نیز با همکاری شرکت های خارج از مجموعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه امسال پنج دوره آموزشی ویژه کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی و دو دوره نیز ویژه کارکنان پلیس فرودگاه‌ها برگزارشده است، گفت: این دوره‌ها در حوزه حفاظتی و کاربری دستگاه‌های گیت وی و Xray بوده است.

صمدی خوش‌خو بابیان این‌که وظیفه اصلی اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی، ارتقای دانش و مهارت کارکنان این حوزه است، افزود: این اداره بر اساس نیازسنجی اداره کل مامور برگزاری دوره‌های آموزش پودمانی و نیز بررسی و آماده‌سازی پروژه‌ها و تحقیقات کارشناسان این حوزه برای ارایه در سمینارها و کارگاه های علمی و مهارتی است. این اداره همچنین با برگزاری همایش‌های تخصصی تلاش می کند در ارایه خدمات موثرتر در نگهداری، نصب و تجهیز دستگاه‌های کمک ناوبری فرودگاه‌ها ایفای نقش کند.

معاون اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی گفت: تلاش داریم در برگزاری دوره‌های آموزشی آتی به الزامات و اسناد ایکائو در حوزه‌های مهم از جمله ASBU و ATSEP توجه خاص داشته باشیم و نیز برای استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در برگزاری دوره‌های آموزشی و انجام طرح‌های تحقیقاتی برنامه‌ریزی کرده ایم.

وی بابیان این‌که توسعه آموزش مجازی در حوزه‌های مختلف تخصصی و عمومی در راس برنامه‌های اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی است، عنوان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، صرفه‌جویی و افزایش بهره‌وری را به دنبال دارد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند

ابراهیم احدی در همایش آموزشی – توجیهی حجاج استان اردبیل در مصلی اردبیل اظهار کرد: این حجاج در قالب ۷ کاروان روز‌های ۱۲ و ۱۳ خردادماه راهی سرزمین وحی خواهند شد که امسال عزیمت کاروان حجاج از فرودگاه اردبیل به صورت مستقیم به فرودگاه مدینه خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: امروز در قالب همایش توجیهی – آموزشی سعی کردیم تا حجاج را بیشتر با مناسک و آداب حج آشنا کنیم که شامل انجام طواف، اقامه نماز در مکان‌های معنوی و همچنین انجام اعمال سعی بین صفا و مروه بود.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل گفت: دوره‌های آموزشی متنوعی در شهرستان‌ها برگزار شده و ما به صورت تجمیعی و متمرکز امروز شاهد برگزاری این دوره معنوی بودیم.

احدی افزود: زمان بازگشت حجاج از طریق فرودگاه جده به اردبیل ۱۵ و ۱۶ تیرماه خواهد بود که امیدواریم با صحت و سلامتی حجاج ابراهیمی حج تمتع را به جای آورده و به اردبیل بازگردند.

او ادامه داد: تا اسفندماه مراحل پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی حجاجی که سال‌های ۸۵ و ۸۶ ثبت نام کرده بودند انجام شد تا ما آمادگی خود را برای اعزام حجاج اعلام کنیم.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل تصریح کرد: با حضور روحانیون ۷ کاروان اعزامی به حج از استان اردبیل تلاش مان بر این است تا هماهنگی بیشتر با زائران انجام شده و به دور از هرگونه کوتاهی و خطا بتوانیم حج باشکوهی را با همراهی حجاج به انجام برسانیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آثار باستانی تپه «علی‌کش» نشان از ارتباطات اجتماعی با همسایگان دارد
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس