Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) یکشنبه آینده - 27 آبان 97 - با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، نماینده شورای نگهبان و دستگاه های ذی ربط در این کمیسیون بررسی می شود.

«علی نجفی خوشرودی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: لایحه CFT به عنوان دستور کار اصلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یکشنبه هفته آینده در این کمیسیون بررسی می شود و به همین دلیل از رییس دستگاه دیپلماسی برای شرکت در این جلسه دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این جلسه مسئولان و نهادهای دستگاه های مختلف از جمله وزارت امور خارجه، معاونت حقوقی رییس جمهوری و دستگاه های امنیتی حضور می یابند و به احتمال زیاد در حاشیه این جلسه درباره اظهارات اخیر ظریف در مورد پولشویی گفت و گو می کنیم.

**اشتباه در ترجمه CFT بعید است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در پاسخ به سوالی درباره ادعای یکی از نمایندگان عضو این کمیسیون درمورد ترجمه اشتباه لایحه CFT و این که ترجمه جدیدی باید به مجلس ارائه شود، گفت: بعید می دانم این اتفاق افتاده باشد، سندی به این مهمی آن هم در دستگاه های مهم مانند وزارت امور خارجه و معاونت حقوقی رییس جمهوری بررسی شده، بعید است که اشتباه ترجمه شده باشد.
نجفی خوشرودی ادامه داد: متن اصلی این کنوانسیون به زبان انگلیسی موجود است، این متن که به زبان دیگری به جز انگلیسی نیست، همگان می توانند آن را مشاهده کنند و این کاملا مشخص است.
وی یادآور شد: این موضوع نیز در جلسه روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی می شود.
سیام**9121**1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي كميسيون امنيت ملي مجلس ظريف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف موضوعی دینی و ارزشی است که در تاریخ و تمدن کشورمان وجود داشته است. وقتی تاریخ را نگاه می‌کنیم در همه دوران‌ها حجاب را به‌عنوان یک ارزش همه قبول داشتند و آن را رعایت کردند.

وی افزود: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: البته از سایر دستگاه‌ها می‌خواهیم به تکالیف و وظایفشان در حوزه حجاب وعفاف که در قانون آمده عمل کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ دستگاه ازجمله آموزش‌وپرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌ها وظایفی برای اجرای قانون حجاب و عفاف دارند.

وی در پایان گفت: دستگاه‌ها باید شرایطی را فراهم کنند که بانوان و دختران ما همه بتوانند در یک فضای همراه با امنیت و با رعایت آنچه که شرع مقدس آمده زندگی خوبی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم