Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:46:04 GMT

رئیس هیات کوهنوردی استان سمنان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۲۱۲۱

رئیس هیات کوهنوردی استان سمنان انتخاب شد

سمنان - ایرنا - اسماعیل احمدیان چاشمی با کسب 13 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان روز چهارشنبه با حضور رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی کشور و محسن جهانشیر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این انتخابات که علیرضا کریم و اسماعیل احمدیان چاشمی، 2 نامزد ریاست هیات بودند، اسماعیل احمدیان چاشمی‌ با کسب 13 رای از مجموع 16 رای رئیس هیات کوهنوردی استان سمنان شد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در این نشست با اشاره ضرورت اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در هیات ها، گفت: مشمولان این قانون ملزم به اجرای این قانون هستند و امکان شرکت در مجمع ورزشی برای آن ها میسر نیست.
محسن جهانشیر افزود: سکان‌ داران هیات های ورزشی تلاش ها را در راستای استفاده از ظرفیت ها و قابلیت ها افزایش دهند.
وی بیان کرد: حضور بانوان در ورزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی در استان سمنان باید بیش از پیش پررنگ شود.
جهانشیر به پرورش استعدادها و توسعه ورزش قهرمانی اشاره و تصریح کرد: هیات ها باید استعدادهای ورزشی را به خوبی پرورش دهند و همواره جانشین پروری برای قهرمانان ورزشی را مدنظر داشته باشند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان استان سمنان افزود: باید روند جایگزین سازی ورزشکاران در این استان اصلاح شود.
وی، به ضرورت اصلاح امور برای داشتن آینده بهتر در جامعه ورزشی استان اشاره و بیان کرد: در برخی مباحث ایراد از نظام مدیریتی مسوولان ورزشی است که باید زمینه ساز و ناظر بر اصلاح امور بودند.
جهانشیر با اشاره به برکناری یکی از نامزدهای انتخابات رئیس مجمع کوهنوردی استان سمنان، ابراز داشت: تلاش ها برای مرتفع سازی این مشکل قبل از برگزاری مجمع بی نتیجه ماند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان استان سمنان، ایراد را به اداره ورزش و جوانان وارد دانست و گفت: قبل از برگزاری مجمع به نامزد انتخاباتی که کنار گذاشته شد، باید به صورت مکتوب این مساله اعلام می شد.
نکته حایز اهمیت در مجمع انتخابانی امروز این بود که هادی ملاکاظمی به علت کارمند بودن از انتخابات قبل از برگزاری در دقایق پایانی محروم ماند.
به گزارش ایرنا، استان سمنان بیش از 37 هزار و 219 ورزشکار سازمان‌ یافته دارد که حدود یک هزار و 100 نفر در کوهنوردی فعال هستند.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كوهنوردي انتخابات هيات جايگزيني قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ امانی بااشاره به اینکه فرآیند و نحوه نظارت بر باشگاه‌های ورزشی استان زنجان طی جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه مشخص شده است، گفت: رویکرد نظارتی اداره کل ورزش و جوانان استان به باشگاه‌های ورزشی صرفا مچ گیری نیست بلکه تعداد زیادی از باشگاه‌های ورزشی استان با مواد قانونی آشنایی ندارند و سرکشی‌ها و نظارت‌ها در راستای آگاه بخشی به آنها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تخلفاتی در باشگاه‌های ورزشی انجام می‌شود که پس از کشف و شناسایی در کمیته‌های تخلفات باشگاه‌ها و اماکن ورزشی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان زنجان با بیان اینکه نظارت بر باشگاه‌های ورزشی به صورت جدی پیگیری می‌شود، گفت: انجام این کار علاوه بر پیشگیری از تخلفات موجب خدمت رسانی بهینه به مراجعه کنندگان می‌شود.

امانی افزود: هم اکنون نظارت بر باشگاه‌های ورزشی در چهار سطح شامل ادارات شهرستانی، هیئت‌های ورزشی، هیئت پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام می‌شود.

استان زنجان ۶۰۰ باشگاه ورزشی و بیش از ۵۰ هزار بیمه شده ورزشی دارد.

دیگر خبرها

  • اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد